رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران

تزریق دز سوم واکسن کرونا در دهلران به ۲۲ درصد رسید

تزریق دز سوم واکسن کرونا در دهلران به ۲۲ درصد رسید

دکتر عبدالصاحب شریفی  درنشست ستاد کرونا اظهار داشت: ۹۹ هزار و ۷۴۲ دز واکسن کرونا از ابتدای فرآیند واکسیناسیون تاکنون در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

وی افزود: از این تعداد ۴۶ هزار و ۵۲۴ نفر دز اول یعنی ۸۵ درصد جامعه هدف را تزریق کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران با اشاره به تزریق ۴۱ هزار و ۳۱۰ دز دوم واکسن کرونا افزود: این مقدار برابر با ۷۶ درصد جامعه هدف است.

دکتر شریفی تزریق دز سوم در این شهرستان را ۱۱ هزار و ۹۰۸ نفر اعلام و گفت: این میزان ۲۲ درصد جامعه هدف را تشکیل می دهد.

وی تعداد افراد بستری کرونا در این شهرستان را ۲۶ نفر ذکر کرد و یادآور شد: از این تعداد ۱۰ مورد مربوط به سویه اومیکرون است و تاکنون ۲ مورد فوتی ناشی از اومیکرون داشته ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران جامعه هدف دانش آموزی در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال را ۶ هزار و ۹۱ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد تاکنون پنج هزار و ۳۶۲ نفر دز اول و چهار هزار و ۵۵۱ نفر نیز دز دوم واکسن را تزریق کرده اند.

شریفی جامعه هدف دانش آموزی در سنین ۹ تا ۱۲ سال را نیز سه هزار و ۳۷۷ نفر ذکر کرد و اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه تا کنون ۲۹۶ نفر دز اول واکسن را تزریق کرده که این تعداد برابر با هشت درصد جمعیت هدف است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه دهلران نیز در نشست کرونا بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع سویه اومیکرون نیاز است مردم ضمن رعایت پروتکل ها در تزریق واکسن کرونا نیز با متولیان همکاری کنند.

نعمت اله حاتمی بر ضرورت تسریع در واکسیناسیون تاکید و از مردم ، شوراها و دهیاران خواست با شبکه بهداشت و درمان در جهت تسریع در عملیات واکسیناسیون همکاری کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است