بهره برداری

استخر سرپوشیده دهلران به بهره داری رسید

استخر سرپوشیده دهلران به بهره داری رسید

 این طرح  با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام ، فرماندار ویژه شهرستان دهلران ، امام جمعه و مسوولان محلی شهرستان افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در حاشیه این افتتاح اظهار داشت: این طرح از طریق ماده ۲۷ به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد و و با افتتاح آن علاقه مندان می توانند از آن بهره ببرند.

مظفر علی شائی افزود: ماده ۲۷ مجوز واگذاری مجموعه های ورزشی را که سالها به دلیل عدم برخورداری از بودجه بصورت نیمه تمام باقی مانده اند ، به سرمایه گذار  واگذار  واین امکان را فراهم می کند تا این فضاها به سرعت و مشارکت بخش خصوصی تکمیل شوند.

وی یادآور شد: اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام استان در ورزش نیست و ماده ۲۷ یک فرصت استثنایی برای افرادی است که شرایط و علاقه لازم برام سرمایه گذاری در ورزش را دارند.

علی شائی تاکید کرد: در این خصوص از شهرستان های استان درخواست شد پروژه های قابل واگذاری خود را جهت طرح در کارگروه و واگذاری به بخش خصوصی معرفی کنند و استخر دهلران بدلیل شرایط خاص و گرمای آن منطقه نیاز جوانان و مردم این منطقه بود که خوشبختانه سرمایه گذار در کمترین زمان ممکن این پروژه را تحویل داد.

وی ضمن تقدیر از سرمایه گذار گفت: امیدواریم سایر سالن ها و پروژه ها که در سطح استان توان تکمیل شدن آنها را نداریم از طریق ماده ۲۷ تعین تکلیف شوند.

علی شائی با بیان اینکه باید سرمایه گذاران بیشتری برای ورزش استان جذب کنیم، عنوان کرد: زمانی ورزش استان مسیر پیشرفت را در بر می گیرد که سرمایه گذاری در آن رشد کند و بر همین اساس باید راه ها را برای آنها آسان کنیم.

وی بیان داشت: بخش خصوص می تواند پروژه ها را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار دهد که این مهم جای تقدیردارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است