امام جمعه دهلران:

انقلاب اسلامی با صلابت تر از گذشته مسیر استکبارستیزی را ادامه می دهد

انقلاب اسلامی با صلابت تر از گذشته مسیر استکبارستیزی را ادامه می دهد

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن دهلران در میدان بسیج به علل و عوامل پیرزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: ایمان و اعتقادات مردم، وجود رهبری مدیر ، مدبر ، فقیه و شجاع و از طرفی وحدت امت باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: علیرغم همه توطئه ها و فتنه های دشمنان امروز ما چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و مسیر سربلندی و اقتدار را ادامه می دهم.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان طوفانی تر و بالنده تر از گذشته مسیر اقتدار  و استکبار ستیزی را طی می کند.

موسوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب با وجود این ملت اسلامی و ولایی پرقدرت و توانمند از نظام در همه عرصه دفاع و حراست می کند.

وی به جنگ های نیابتی آمریکا در منطقه برای نابودی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت دستاوردهای مختلف و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند و سپاه پاسداران دشمن شکست خورده است.

امام جمعه دهلران با اشاره به وفاداری ملت در همه عرصه ها اضافه کرد: مسئولان باید قدردان این ملت باشند و با خدمت صادقانه جواب آنها بدهند.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: باید با کار جهادی و خدمت صادقانه برای حل مشکلات این مردم تلاش مضاعف کنید.

راهپیمایان دهلرانی با حمل پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و سر دادن شعارهای استکبار ستیزی از میدان انقلاب تا میدان بسیج راهپیمایی و در پایان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و همچنین تکبیرهای خروشان خود قطعنامه سراسری را تایید کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است