معاون استاندار

شهرداری ها در پرداخت نیم درصد حق کتابخانه ها همکاری کنند

شهرداری ها در پرداخت نیم درصد حق کتابخانه ها همکاری کنند

فرماندار ویژه دهلران  هم بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه تاکید کرد و گفت: کتابخانه ها و کتابداران نقش مهمی در این زمینه دارند.

لطیف صادقی به هفت باب کتابخانه در شهرستان اشاره کرد و افزود: ۷۹ هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها وجود دارد و سه هزار ۷۰۰ نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

وی از همه کسانی که بصورت خودجوش در ترویج فرهنگ مطالعه تلاش می کنند، تقدیر کرد.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: شهرداری ها در خصوص پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها همکاری کنند

سمیه حیدری در نشست انجمن کتابخانه های عمومی دهلران اظهار داشت: این اعتبار برای ارتقا منابع کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه های روستایی بکار گرفته می شود.

وی از تفاهم با سازمان نظام پزشکی استان در راستای کمک پزشکان هر منطقه بری ارتقا منابع کتابخانه های آن منطقه خبر داد و افزود: تاکنون ۲۰۰ میلیون ریال برای شهرستان‌ های ایوان و بدره جذب شده است.

حیدری به وجود ۵۳ باب کتابخانه استان شامل ۳۳ باب شهری، ۱۴ باب روستایی و ۶ باب مشارکتی هم اشاره کرد و یادآور شد: ۲۴ هزار نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

وی کتابخانه گردی را از برنامه های سال جاری برشمرد و گفت: با پیگیری نماینده مجلس و فرماندار ویژه دهلران از تملک دارایی ها و نفت و گاز چهار میلیارد ریال برای کتابخانه های عمومی شهرستان مصوب شد و تاکنون ۶۸۰ میلیون ریال از این اعتبار تخصیص یافته است.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است