دیدار

مدیر کل کمیته امداد با فرماندار ویژه دهلران دیدار کرد

مدیر کل کمیته امداد با فرماندار ویژه دهلران دیدار کرد

لطیف صادقی در این دیدار کمیته امداد را ملجا محرومان دانست و برتکریم هر چه بیشتر این قشر تاکید کرد.

وی گفت:توجه به مسکن و اشتغال محرومان بیش از پیش مد نظر باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان هم مسکن رایکی از خدمات کمیته امداد به خانوارها دانست و گفت:در سال جاری دو هزار 40نفر از خدمات مسکن کمیته امداد استان برخوردار شدند که بخشی شامل تعمیرات جزئی و کلی،فضاهای جانبی شامل حمام و دستشویی و انشعابات لولوله کشی گاز می باشد

وی به بحث احداث مسکن محرومان هم اشاره و افزود:در سال جاری کار احداث 550 واحد محرومان در استان شروع شد  که تا کنون 280واحد تحویل شده است.

مدیر کل کمیته امدا استان با اشاره به اینکه  تاکنون 60درصد این واحدها تحویل خانواده ها شده است،گفت: مابقی در فرآینده تکمیل هستندکه برخی واحدها از پیشرفت 70درصدی برخوردار هستند.

طاهری یاداور شد:500میلیارد ریال اعتبار بلاعوض مورد نیاز برای احداث این واحدها می باشد.

وی به احداث واحدهایی با مشارکت کمیته امداد و سپاه و بنیاد مسکن هم اشاره و افزود: تعداد 50 واحد در این قالب در دست اقدام داریم.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت:در حوزه اشتغال برای سال جاری  شش هزار و 200فرصت شغلی پیش بینی کرده بودیم که تا کنون پنج هزار و 700طرح اجرا شده است.

طاهری افزود:تسهیلات حوزه اشتغال استان دو هزار و 800میلیارد ریال بوده که تاکنون در این حوزه دوهزار و 300میلیارد ریال تسهیلات  پرداخت شده است و تاپایان سال سهم استان در حوزه اشتغال محقق خواهد شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است