دیدار

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با فرماندار ویژه دهلران دیدار کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با فرماندار ویژه دهلران دیدار کرد

فرماندار ویزه دهلران در این دیدار با اشاره به نقش سپاه در کارهای فرهنگی گفت:امیدواریم با همکاری هم  بتوانیم بیش از گذشته در جهت ارتقا فعالیت های فرهنگی اقدام کنیم.

دکتر صادقی کارهای فرهنگی را زمان بر اما موثر دانست و افزود:نیاز است از همه ظرفیت ها برای پیشبرد کارهای فرهنگی بهره گرفت.

حجت الاسلام علی اشرف علی محمدی دردیدار با فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت:هدف از دیدار با فرمانداران تقویت هر چه بیشتر ارتباطات برای پیشبرد کارهای فرهنگی و مذهبی است چون اصل ماموریت سپاه کار فرهنگی است و همکاری ها منجر به کارهای فرهنگی موثر خواهد شد.

وی گفت: تعامل ها و همکاری ها در مباحث اشتغالزایی و اشتغال برای جوانان و بسیجیان نقش بسزایی دارد و امیدواریم با کمک سپاه مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم روز به روز کاهش یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ع ایلام بر ضرورت کارهای فرهنگی و توجه به مساجد هم تاکید کرد و افزود: ایجاد خانه های عالم برای اسکان روحانی مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی یادآور شد:معمولا در روستاها و برخی از شهرها به دلیل نبود خانه عالم مشکلاتی در بحث استقرار دائم روحانی وجود دارد که امیدواریم در سال آینده شاهد این باشیم که روستای بالای 200 خانوار بدون روحانی نباشد و زیرساخت آن یعنی مسجد و خانه عالم نیز فراهم شود.

علی محمدی با اشاره به اینکه ما انقلاب را از مسجد شروع کردیم، گفت:حفظ انقلاب هم از مسجد است و مساجد باید رونق پیدا کنند چون مسجد محل تربیت نیروی جوان و متعهد برای آینده مملکت است و از طرفی در مبارزه با جنگ نرم دشمن نقش محوری دارد.

وی تاکید کرد: شوراها و دهیاران در روستاها باید در کارهای فرهنگی و مذهبی در کنار پایگاه های مقاومت و هیات امنای مساجد باشند و در موضوعات فرهنگی و مذهبی با احساس مسئولیت به نقش و وظایف خود عمل کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است