فرماندار ویژه دهلران

اشتغال، ارزآوری و کاهش قیمت سه دستاورد مهم کارخانه سیمان دهلران است

اشتغال، ارزآوری و کاهش قیمت سه دستاورد مهم کارخانه سیمان دهلران است

صادقی در بازدید از کارخانه سیمان دهلران  گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است و با توجه به مشکلات سرمایه گذار شاهد تعلل در تکمیل پروژه هستیم.

وی یادآور شد: به تازگی به همت دولت و پیگیری مجموعه های نظارتی و دستگاه قضایی روند کار تسریع شده است و سرمایه گذار پای کار آمده اما از روند کار راضی نیستیم.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: تلاش می کنیم مشکلات کارخانه سیمان دهلران با بانک عامل از طریق ستاد تسهیل و قوه قضاییه حل و فصل شود.

صادقی به بلاتکلیفی پروژه اشاره کرد و یادآور شد: این سرمایه متعلق به مردم و نظام و سرمایه گذار بوده و باید کارخانه بهره برداری شود ، در جهت تسهیل و رفع موانع مذاکرات و پیگیری هایی در خصوص برق و سایر موضوعات انجام گرفته است، بخش خصوصی باید با جدیت ، حساسیت و بصورت جهادی پای کار بیاید تا با رایزنی ها و از طرفی همت سرمایه گذار و پیشرفت در کار مشکلات قضایی و بانکی حل شود.

وی به مرز مهران و در آینده راه اندازی مرز چیلات برای صادرات سیمان هم اشاره و افزود: بهره برداری از این کارخانه علاوه بر اشتغال، شاهد ارزآوری و ارزان شدن سیمان در منطقه نیز خواهد شد.

وی از تلاش های مدیریت ارشد استان و نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی هم تقدیر و اضافه کرد: دولت پیگیر رفع مشکلات این کارخانه است و از طرف دیگر با سرمایه گذار همراهی و همکاری داریم تا کار به نتیحه برسد و مردم استان و شهرستان از مزایای این طرح بهره مند شوند.

کارخانه سیمان دهلران در صورت بهره برداری بطور مستقیم زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است