معاون استاندار و فرماندار ویزه دهلران

اعتماد به جوانان را باید در عمل نشان داد

اعتماد به جوانان را باید در عمل نشان داد

صادقی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در دهلران گفت:اعتماد به جوانان را باید با کار و تلاش و برداشتن گام ها موثر برای رفع دغدغه های  آنان در عمل نشان داد.

وی به سیاست های دولت در حمایت از جوانان و برنامه های موثر برای جوانان در حوزه های مختلف اشاره و افزود:مسئولان و متولیان جوانان در این شهرستان نیز باید با برداشتن موانع از سر راه جوانان و گره گشایی از مشکلات آنان در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات آنان تلاش و با کار جهادی و نگاه عالمانه و مدبرانه موضوعات جوانان را رصد کنند.

فرماندار ویژه دهلران ازدواج،مسکن و اشتغال را از مهمترین دغدغه های جوانان ذکر کرد و گفت: گره گشایی از این مشکلات و هموار کردن مسیر برای رفع این مشکلات نیازمند این است که همه دست در دست هم دهیم و با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها همت کنیم و البته برنامه ها و سیاست های دولت در خصوص جوانان در حوزه های مذکور را دنبال کنیم.

صادقی با بیان اینکه بیشتر فرماندهان ما در دفع مقدس جوانان بودند گفت: اعتماد به این قشر باید بیش از پیش عملیاتی شود و به استعدادها،نظرات،خواسته ها و ایده های جوانا توجه کرد و زمینه را برای تسهیل در تحقق آمال و آرزوهای انان فراهم کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است