رییس اداره منابع طبیعی دهلران

۲ هزار هکتار از اراضی دهلران نهالکاری شد

۲ هزار هکتار از اراضی دهلران نهالکاری شد

نصراله پارسه اظهار داشت: این عرصه با مشارکت مردم ، کشاورزان و منابع طبیعی نهالکاری شده است.

وی با اشاره به اینکه نوع گونه های کاشت شده با شرایط آب هوایی منطقه سازگار است، افزود: مجموع این اقدامات در حوزه های جنگل کاری و بیابان زدایی نقش بسیار موثری در حوزه های آبخیزداری داشته است.

رییس اداره منابع طبیعی دهلران به نگاه سازمان و مدیرکل منابع طبیعی استان در خصوص جنگل کاری در این شهرستان اشاره و گفت: بیشترین حجم جنگل کاری کشور در شهرستان دهلران است و این نشان از توجه به این شهرستان دارد.

پارسه یادآور شد: درختکاری در تلطیف هوا، سرسبزی و کاهش گرو و غبار نقش موثری دارد لذا حفاظت و احیای عرصه های ملی شهرستان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه های مربوطه است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل (۱۵۰۴) و یا خط تلفن ۳۳۷۲۴۵۵۹ اطلاع دهند.

گشت حفاظتی تعطیلات نوروز در عرصه های طبیعی مستقر می شود

رییس اداره منابع طبیعی دهلران با اشاره به استقرار گشت های منابع طبیعی از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فرودین سال آینده گفت: گشت های حفاظتی منابع طبیعی در قالب چندین گروه از اراضی ملی حفاظت خواهند کرد.

پارسه با بیان اینکه مهم‌ترین کار این گروه ها پایش اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی است، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متعرضان و متخلفان برخورد شدید قانونی انجام می شود.

۱۵ تا ۲۱ اسفند ماه هفته منابع طبیعی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است