دیدار با امام جمعه

فرماندار ویژه دهلران به اتفاق جمعی از مدیران شهرستان با امام جمعه دیدار کردند

فرماندار ویژه دهلران به اتفاق جمعی از مدیران شهرستان با امام جمعه دیدار کردند

دیدار نوروزی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان با امام جمعه دهلران
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت:اقدام و عمل در خصوص شعار سال باید به جد مد نظر مدیران باشد و برای تحقق ان قدم بردارند چون  فلسفه دولت اجرای منویات رهبری و  محرومیت زدایی است و ما ضمن توجه به ارزشهای ناب اسلامی تلاش می کنیم با مردمداری و کار جهادی رضایت حداقلی مردم جلب شود.
فرماندار ویژه دهلران به اقدامات در حوزه راه های شهرستان و شروع عملیات اجرایی چهاربانده کردن  ۳۰ کیلومتر از مسیردهلران به اندیمشک و احداث راه اهن از اندیمشک به دهلران و حذف نقاط حادثه خیز دهلران به مهران و پیگیری موضوع رفع مشکلات املاک در دهلران در سه ماهه پایانی سال گذشته اشاره و افزود:با توجه به بازدید از برخی روستاهای دورافتاده در پایان سال گذشته پیگیری ها برای رفع مشکلات روستاهای دور افتاده و محروم شهرستان هم شروع شده و ادامه دارد.
صادقی از پیگیری ها برای مرز چیلات خبر داد و از خدمات سپاه به راهیان نور تقدیر کرد.
وی گزارشی هم از ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز ارائه کرد و از اعضای ستاد قدردانی کرد.
صادقی به بازدید از فعالیت های شرکت ها اشاره و گفت:بکارگیری نیروهای بومی در این بازدید ها پیگیری و مورد تاکید قرار گرفت.
امام جمعه دهلران هم با تبریک سال نو و ماه رمضان و تاکید بر بهره گیری معنوی از این ماه پر برکت گفت:برای فرماندار و مدیران شهرستان در خدمت به مردم ارزوی توفیق دارم.
موسوی به خدمات دولت ولایت مدار اشاره و گفت:همه باید در اجرای منویات رهبری و تحقق شعار سال و پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تلاش و خدمت به مردم همیشه مد نظر باشد.
وی از خدمات متولیان در ایام نوروز به مسافران و گردشگران و راهیان نور تقدیر کرد و افزود:با پیگیری های دولت و تامین واکسن امروز وضعیت مطلوب است.
امام جمعه دهلران به بیان مشکلات مردم از تریبون نماز جمعه هم اشاره و افزود:تربیون نماز جمعه کمک حال مسئولان است ومشکلات مردم که باید پیگیری شوند.
وی خواستار نظارت بر بازار و رفع مشکلات آبگرم شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است