فرماندار ویژه دهلران

۳۰۶ نفر دهلرانی واجد شرکت در طرح ملی مسکن هستند

۳۰۶ نفر دهلرانی واجد شرکت در طرح ملی مسکن هستند

لطیف صادقی در نشست تامین مسکن دهلران اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن از سیاست های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن است و مجریان مکلف به اجرا و حمایت هستند و در شهرستان نیز اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی سهم دهلران از این طرح را سالانه ۲۹۰ واحد ذکر کرد و افزود: با توجه به اطلاع رسانی ها در این زمینه بیش از سه هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۰۶ نفر واجد شرایط بودند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: از این تعداد ۱۹ نفر موفق شدند سهم آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را واریز کنند.

صادقی اضافه کرد: کسانیکه در قالب گروه های چهار نفره برای طرح نهضت ملی مسکن زمین دریافت کرده اند، مجاز به ساخت و ساز هستند و در صورت داشتن معارض ، اداره راه و شهرسازی شهرستان از طریق مقام قضایی موظف به رفع معارض است.

وی به مشکلات تعاونی های سه و هشت مسکن مهر دهلران هم اشاره کرد و یادآور شد: رفع موانع و مشکلات ساخت و ساز و ارتقا پیشرفت فیزیکی باید در دستور کار این تعاونی ها قرار گیرد.

فرماندار ویژه دهلران به پیشرفت ۸۰ درصدی این واحدها اشاره کرد و گفت: این تعاونی ها باید تا پایان فروردین ماه جاری با کمک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات تعاونی را حل و فصل کنند تا از طریق اداره راه و شهرسازی برای ادامه فعالیت به بانک عامل معرفی شوند.

صادقی تاکید کرد: اداره بهزیستی شهرستان هم در خصوص ۶۰ واحد مددجویان هر چه سریعتر از طریق ترک تشریفات مشکل واحدهای مسکن مهر مددجویان را رفع کند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است