فرماندار ویژه دهلران

میز خدمت گامی در جهت تسریع خدمت به مردم است

میز خدمت گامی در جهت تسریع خدمت به مردم است

 لطیف صادقی در حاشیه برگزاری میز خدمت در نماز جمعه دهلران در گفت و گو با خبرنگاران  افزود: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

 وی برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و اظهار داشت :این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد.

فرماندار ویژه دهلران دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم را از دیگر مزایای میز خدمت دانست و افزود: این کار موجب تسریع در خدمت به مردم و دسترسی سریع و آسان مردم به مدیران در جهت پیگیری مسایل و مشکلات آنان می باشد و مسئولان نیز از نزدیک دغدغه های مردم را لمس می کنند.

وی  کار و خدمت جهادی برای  گره گشایی از مشکلات مردم را به مدیران متذکر شد و گفت: مسئولان شهرستان با بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان همت کنند.

صادقی با اشاره به اینکه مسئولان دهلرانی امروز در فضایی صمیمی پای درد دل مردم نشستند و پاسخگوی آنها بودند تاکید کرد: کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه مسئولان شهرستان باشد و در این راستا با کار و خدمت جهادی گام بردارند.

برپایی ایستگاه های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.

فرماندار ویژه دهلران و معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در میز خدمت پاسخگوی مشکلات ، خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است