در هفته کارو کارگر انجام شد

غباروبی گلزار شهدا و دیدار با مدیر و کارکنان تعاون،کار و رفاه اجتماعی

غباروبی گلزار شهدا و دیدار با مدیر و کارکنان تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران آئین غبار روبی گلزار شهدای گمنام دهلران بمناسبت هفته کار و کارگر در دهلران با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

امام جمعه دهلران با تبریک این هفته و تجلیل از خدمات کارگران گفت:کارگران در خط مقدم اقتصادی هستند و به آموزه های دینی در خصوص کارگران توجه شود.

موسوی توجه به منزلت کارگران و پرداخت بموقع حقوق کارگران را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک روز کارگر گفت:افزایش ۵۰ درصدی پایه حقوق کارگران نشان از توجه نظام و دولت به این قشردارد.

دکتر صادقی به سامانه کاریابی  و بکارگیری نیروها در شرکت ها از طریق این سامانه گفت:شرکت ها در این هفته از کارگران شاغل تجلیل کنند.

در ادامه فرماندارویژه دهلران به اتفاق معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار با مدیر و کارکنان اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی دهلران دیدار کرد.

دکتر صادقی با تبریک هفته کار و کارگر بر ضرورت دفاع از حق و حقوق کارگران و احقاق حق آنها تاکید کرد و گفت:کارگران در تولید و اشتغال نقش برجسته و کلیدی دارند.

وی از متولیان امور کارگری خواست به مطالبات کارگران توجه و رسیدگی کنند.

دیدار دکتر صادقی با شهردار و کارکنان شهرداری دهلران

دکتر صادقی در این دیدار با تبریک هفته کار و کارگر گفت:تجلیل از کارگران نمونه و همچنین توجه به پرداخت به موقع حقوق کارگران بصورت ویژه مد نظر باشد.

وی ازاقدامات شهرداری بخاطر نهضت آسفالت در سطح شهر قدردانی کرد وبر ضرورت توسعه فضاهای سبز و توجه به مبلمان شهری تاکید کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است