فرماندار ویژه دهلران:

تصمیمات شورای آموزش و پرورش باید به گره گشایی مشکلات مدارس بیانجامد

تصمیمات شورای آموزش و پرورش باید به گره گشایی مشکلات مدارس بیانجامد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران ، لطیف صادقی شامگاه سه شنبه  در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران بر ضرورت برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته معلم تاکید و گفت: خدمت فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت قابل تقدیر است و در هفته معلم باید از این قشر تجلیل کرد.

وی به دغدغه دولت و مجلس در بحث رسیدگی به معیشت فرهنگیان اشاره کرد و افزود: توجه به فرهنگیان و ارتقا جایگاه آنها به جد در دستور کار دولت سیزدهم است و گام های مهمی و اقدامات خوبی شده است.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت طرح و برآورد هزینه یک مرکز رفاهی برای شهرستان تاکید کرد و گفت: بازدید شهردار و سایر اعضا از مدارس نیازمند آسفالت برای برآورد هزینه مدنظر باشد.

صادقی تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی برای مدارس را یک ضرورت دانست و یادآور شد: تصمیمات شورای آموزش و پرورش باید منجر به گره گشایی از مشکلات مدارس در راستای رفاه دانش آموزان و فرهنگیان باشد.

وی اضافه کرد: تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان با برنامه ریزی در هفته معلم در دستور کار باشد.

مدیر آموزش و پرورش دهلران هم گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی سه پروژه ورزشی شامل سالن ورزشی و ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان در حال اجراست.

عباس بختیاری به پنج حوزه امتحانی پایانی دانش آموزان در دهلران اشاره و افزود: آماده سازی این فضاها برای امتحانات پایانی دانش آموزان در دستور کار است و در این راستا به کمک اعضای شورای آموزش و پرورش نیازمند هستیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است