گرامیداشت روز شوراها

آئین گرامیداشت روز شوراها در دهلران برگزارشد

آئین گرامیداشت روز شوراها در دهلران برگزارشد

آئین گرامیداشت روز شوراها با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و معاونین و بخشداران وشوراهای اسلامی شهرها و شهرداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،دکتر صادقی در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دهلران،موسیان،پهله و میمه و شورای بخش دشت عباس با تبریک نهم اردیبهشت ماه روز شوراها گفت:وحدت و همدلی بین اعضای شوراها  و تعامل با مسئولان نقش موثری در پیشبرد امور شوراها دارد.

فرماندار ویژه دهلران هدف از انتخابات شوراها را مشارکت مردم درمدیریت مناطق خود و رسیدن به مدیریت واحد شهری دانست و گفت:در جهت کیفی سازی انتخابات شوراها،به تناسب جمعیت لحاظ کردن مدرک تحصیلی در شرایط ثبت نام شوراها و بهبود خروجی عملکرد شوراها تحولات خوبی شاهد هستیم.

امام جمعه دهلران هم اعضای شورای شهر مشاوران شهردارن برای ریل گذاری امورات شهری دانست و گفت: از پیگیری های فرماندار بخاطر توجه به عمران شهری تقدیر می شود چون اقدامات خوبی به همت شهرداری و حمایت فرماندار در شهر دهلران در دست اقدام است که باید تداوم یابد.

سید محسن موسوی گفت:از هیات دولت می خواهیم که پرونده بازسازی دهلران را باز کند ومشکلات زیرساختی شهرستان دهلران از زمان جنگ تاکنون همچنان پابرجاست و نیاز است که با اقدام انقلابی، این موضوع انجام شود و از وزارت کشور انتظار داریم که تاسیس شهرداری دشت عباس را در پیچ و خم اداری معطل نکند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است