مدیر کل تامین اجتماعی استان

پرداخت سالانه ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران تامین اجتماعی ایلام

پرداخت سالانه ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران تامین اجتماعی ایلام

علی اشرف تابانی  در دیدار با فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: ۲۹۹ هزار بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات بیمه ای تامین اجتماعی در استان برخوردار هستند و این تعداد ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد.

وی تعداد مستمری بگیران استان را ۲۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود: سالانه ۹ هزار و ۷۵۰میلیارد ریال مستمری به آنها پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام بیمه زنان سرپرست خانوار را از مهمترین برنامه های تامین اجتماعی ذکر و تاکید کرد: زنان خانه دار و مجرد با پرداخت حداقل پنج میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بیمه آنها در دستور کار قرار دارد و بیمه دانشجویان نیز از طرح های مهم سازمان است.

تابانی طرح ۳۰۷۰ را یادآور و گفت: در این طرح ۳۰ خدمت حضوری را به غیرحضوری تبدیل و بخاطر آن شاهد کاهش ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به تامین اجتماعی هستیم.

وی تعامل با کارفرمایان را از دیگر اقدامات برشمرد و اضافه کرد: بازرسی های کشفی در جهت تعامل بیشتر با کارفرمایان و کارگران در راستای افزایش بیمه شدگان و حاشیه امن برای کارگران به جد دنبال می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام خواستار پرداخت بدهی های شهرداری ها و ادارات شهسرتان دهلران به تامین اجتماعی شد.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت: ۵۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

لطیف صادقی با ابراز رضایت از عملکرد تامین اجتماعی شهرستان گفت: ارتقا سطح خدمات از مهمترین مطالباتی است که مد نظر باشد.

وی با اشاره به جمعیت، وسعت، مرزی بودن و شرکت های فعال و نیروهای کارگری در شهرستان افزود: احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان از ضروریات است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است