بزرگداشت مقام معلم

‍ نشست بزرگداشت مقام معلم

‍ نشست بزرگداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران این آئین با حضور امام جمعه و فرماندارویژه دهلران و ریاست بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل اموزش و پرورش استان و فرمانده سپاه ناحیه دهلران و رییس آموزش وپرورش شهرستان و فرهنگیان و جمعی از مدیران و دانش آموزان برگزار شد.


امام جمعه دهلران با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری و خداقوت به فرهنگیان گفت:قلم و گفتار در بیان مقام معلم قاصر است چون معلم جامعه را از جهالت به نور هدایت می کند.


موسوی خواستار توجه به توسعه فضاهای آموزشی و امکانات در مدارس شهر دهلران و بخش ها شد و از وزیر آموزش و پرورش خواستار استفاده از نیروهای فرهیخته فرهنگی استان در مسئولیت های مختلف در وزارتخانه شد.


فرماندار ویژه دهلران هم سالروز شهات استاد مطهری و هفته معلم را به جامعه فرهنگی تبریک و گفت:معلمان هدایتگر هستند و بخوبی مسیر ازرشها را نشان می دهند و در دفاع مقدس و بعد از آن بخوبی به این رسالت عمل کرده اند.


دکتر صادقی از گروه سرود دانش آموزی سلام فرمانده تقدیر و بر ضرورت کارهای پرورشی و فرهنگی در مدارس تاکید کرد و افزود:روحیه انقلابی و ارزشی در بین دانش آموزان برای رسیدن به اهداف متعالی را بیش از پیش تقویت کنید.


قریشی راد رییس اداره بازرسی اداره اموزش و پرورش استان هم به ماموریت فرهنگیان در جهاد تبیین اشاره و افزود:در این زمینه فرهنگیان رسالتی مهم بر دوش دارند که باید در مناسبت های مختلف و در بین دانش آموزان این مهم را به خوبی مد نظر قرار دهند.


بختیاری رییس آموزش و پرورش دهلران هم از همه فرهنگیان زحمت کش تقدیر کرد.
از شش نفر از فرهنگیان نمونه در جشنواره جلوه های ویژه معلمی در دهلران تجلیل شد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است