فرماندار و امام جمعه دهلران

تحول در جاده های دهلران از مطالبات مردم است

تحول در جاده های دهلران از مطالبات مردم است

فرماندار ویژه دهلران هم در این آئین ضمن خیرمقدم به همه حضار گفت: از حضور استاندار محترم در این شهرستان مرزی قدر دانی می شود و امیدواریم این سفر منشا برکات برای شهرستان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در این مراسم اظهار کرد: این پروژه از اهمیت بالایی برای شهرستان و مردم دهلران برخوردار است.

«لطیف صادقی»  ابراز کرد: ما به این طرح به عنوان چهار کیلومتر نگاه نمی کنیم بلکه این امر آغازی بر روند چهارخطه کردن مسیرهای دهلران به مهران و اندیمشک در شهرستان دهلران است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های  استاندار ایلام، جاده اندیمشک به دهلران و دهلران به مهران پروژه چهار خطه کردن این مسیر در نقاط مختلف به ویژه در راستای حذف نقاط حادثه خیز  در حال انجام است.

صادقی با بیان اینکه این ۴کیلومتر یکی از نقاط حادثه خیز مسیر دهلران به مهران است، یادآور شد: امروز خوشبختانه با همت دولت، دهلران به یک کارگاه بزرگ راه سازی تبدیل شده است که امروز به همت دولت سیزدهم در  این شهرستان آغاز شده است.

 

امام جمعه دهلران در آیین کلنگ زنی ۴ خطبه کردن مسیر دهلران به مهران، اظهار کرد:، استاندار انقلابی دولت سیزدهم سفر های شهرستانی را دنبال می‌کند و این سفر ها قابل تقدیر است.

 حجت الاسلام« سید محسن موسوی» یادآور شد: شهرستان دهلران با توجه مرز مشترک با کشور عراق و بعد مسافت تا مرکز استان، نیازمند توسعه در حوزه راه  است.

وی با بیان اینکه یکی از راه های توسعه  شهرستان دهلران توجه به راه ها است، ابراز کرد:  به برکت اربعین حسینیف بیش از سه میلیون نفر و یا ۶۰ درصد از زوار اربعین حسینی از مرز دهلران عبور می‌کنند و مرز چیلات دهلران می تواند جایگزینی مناسبی در راستای کاهش بار ترافیکی از مرز مهران باشد.

امام جمعه دهلران یادآور شد: جاده های این شهرستان نیاز مند توجه است که  خوشبختانه دولت سیزدهم  نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته است، امروز مسیر ترانزیتی دهلران تبدیل به یک مسیر مهم شده و نیازمند توجه  جدی است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از خانواده ها در مسیرهای مواصلاتی  شهرستان جان خود را از دست می دهد، توسعه مسیرهای مواصلاتی این شهرستان می‌تواند نقش موثری در کاهش تصادفات دارد.

وی با اشاره به اینکه  باز گشایی مرز چیلات و ایجاد  راه آهن  هم باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: یکی از مطالبات مهم مردم جاده چم سرخ است  ۱۷سال بلا تکلیف مانده و نیازمند توجه جدی است و مردم پهله و میمه با سختی تمام در این مسیرها تردد می‌کنند.

امام جمعه دهلران گفت: دولت خدمت گزار سیزدهم مسیر دهلران، پل زال و  راه آهن مورد توجه قرار بدهد، خوشبختانه تحول اقتصادی در حال انجام است و دولت با همه مشکلات وارد میدان شده است.

وی بیان کرد:  باید اطلاع رسانی شفاف شود که این شرايط تنها در  راستای حل مشکلات توسعه در حوزه  اقتصادی  است و باید همه کمک‌ کنیم تا دولت برنامه‌های خود در بحث اقتصادی و معیشتی را با موفقیت انجام بدهد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است