استاندار ایلام:

نمایندگی اداره اوقاف در دهلران استقرار می یابد

نمایندگی اداره اوقاف در دهلران استقرار می یابد

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار مردمی در شهرستان دهلران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید والامقام بویژه ۳۰۶ شهدای دهلران اظهار داشت: امروز در خدمت اقشار مختلف مردم در این شهرستان هستیم و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

وی افزود: مشکلات مردم را از زبان نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس و امام جمعه محترم شهرستان که جامعه مخاطب خاص داشته و مورد وثوق مردم هستند، شنیده و برای این مشکلات در چاره اندیشی خواهد شد.

استاندار ایلام ادامه داد: مشکلات مردمی احصا و به بلافاصله به مدیران مربوطه استان اطلاع داده خواهد شد.

بهرام نیا تاکید کرد: دغدغه های مردمی که امروز مطرح گردید، خواسته معقول و منطقی بود که برطرف خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: دولت سیزدهم در شرایطی که روزی کار آمد که با پرداخت کارکنان دولت با مشکل مواجه بود که پس از کار جهادی بلافاصله این مشکلات برطرف شد و کارهای عمرانی ، بهداشتی و زیربنایی و تاثیرگذار در زندگی مردم در حال انجام است.

بهرام نیا تصریح کرد: ایلام اکنون به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده که در تمامی نقاط آن فعالیت عمرانی در حال انجام است که این مهم نشات گرفته از وعده صادق دولت سیزدهم با همکاری مردم است.

استاندار ایلام عنوان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و آنان بودند که همه وجود خود را برای اهتزاز پرچم ایران و  انقلاب جان خود را فدا کردند که این کشور روز به روز پیشرفت کند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان گفت: پس از ۲ ملاقات پی در پی ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات این سفر رییس جمهوری افزوده شد که بخشی از مبلغ ارزی و ریالی مربوط به حوزه جنوب در بخش راه، آبرسانی، نفت و گاز است.

به گفته وی بخشی از دام مازاد دهلران با قیمت مصوب خریداری می‌شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است