فرماندار دهلران

دستاوردهای سفر استاندار به دهلران منشا تحرک و تسریع در پروژه ها می شود

دستاوردهای سفر استاندار به دهلران منشا تحرک و تسریع در پروژه ها می شود

 لطیف صادقی روز جمعه در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت: امیدواریم این سفر منشا تحرک بیشتر و تسریع در پروژه ها و گره گشایی از مطالبات مردم باشد که در این سفر استاندار از نزدیک لمس کردند.

وی افزود: مفتخریم در چنین مقطع زمانی مدیریت ارشد استان از یادگاران دفاع مقدس و درد کشیده و دغدغه مند سکان مدیریت استان را در دست دارد و ما هم بعنوان خادم مردم در این خدمت بی منت شریک هستیم.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: مدیریت ارشد استان با اشراف کامل به ریز مسایل و مشکلات واقف هستند و جسورانه در خدمت به مردم کارها را پیگیری می کنند.

صادقی تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و شورای تامین در خدمت به مردم دهلران را قابل تقدیر دانست و یادآور شد: مجموعه مدیران در خدمت به مردم شهرستان بی وقفه تلاش می کند تا گره ای مشکلات مردم گشوده شود و در مسیر مردمداری که مورد تاکید دولت و شخص استاندار است، گام بر می داریم.

وی راه را یکی از شاخصه های  توسعه ذکر کرد و گفت: مسیر دهلران به اندیمشک و مهران با پیگیری های استاندار و نماینده مردم اجرایی شده و تلاش معاونان و مدیران ستادی استانداری در به  سرمنزل مقصود رساندن این پروژه ها مهم و تاثیرگذار است.

فرماندار ویژه دهلران بازارچه چیلات را از آرزوهای مردم دهلران برشمرد و افزود: پیگیری ها و دیپلماسی فعال استاندار در این زمینه نشان از تلاش برای گشایش این مرز دارد.

وی به آبگرم و چالش های آن برای مردم دهلران اشاره و خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل فاز اول آن شد.

صادقی تعیین تکلیف زمین های مسکونی شهرستان را از دیگر مطالبات ذکر کرد و از اقدامات استاندار در این زمینه تقدیر کرد.

امام جمعه دهلران هم با تشکر از استاندار و همراهان و حضور آنها در شهرستان و پیگیری مسایل و مشکلات دهلران گفت: این سفرها  به تاسی از رییس جمهور و حضور در میان مردم موثر است و امیدواریم با دست پر به شهرستان ها سفر کرده و رهاورد خوبی برای شهرستان داشته باشد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی خواستار توجه ویژه به بودجه های دهلران در همه زمینه ها شد و گفت: در چنین شرایطی تقبل مسئولیت قابل تقدیر است و خدمت به مردم در سرلوحه کارتان باشد و قدر خدمت به مردم و مراجعات مردم را بدانید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است