تجلیل

۲۵ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در دهلران تجلیل شدند

۲۵ برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در دهلران تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،فرماندار ویژه دهلران در آئین تجلیل از برترین های یازدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه باید از فرد به خانواده ها شروع شده تا روز به روز شاهد تحقق این مهم در جامعه باشیم.

لطیف صادقی افزود: تجلیل از برترین های این جشنواره کار ارزشمندی است ، البته ایجاد بسترهای لازم در این خصوص و تشویق جامعه به مطالعه کتاب و کتابخوانی و بهره گیری از همه ظرفیت ها و اهرم های تشویقی نیز موثر است.

وی توسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه را یک ضرورت برشمرد و تاکید کرد: همه باید تلاش کنند این مهم محقق شود، چرا که مطالعه موجب دانایی بیشتر خواهد شد و بسترساز پیشرفت و توسعه فردی و اجتماعی می شود.

امام جمعه دهلران هم کتابخوانی را باعث ارتقا سطح فرهنگی ذکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری اهل مطالعه هستند و این اهمیت موضوع و توجه به آنرا نشان  می دهد و می طلبد فرهنگ مطالعه را به خانواده وجامعه گسترش داد. 

رحمان جابری رئیس کتابخانه های عمومی دهلران هم به اهمیت کار کتابداران اشاره و گفت: ۲۵ نفر در بخش انفرادی و ۲ خانواده در در بخش خانوادگی برگزیده شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است