فرماندار ویژه دهلران

دانشکده پرستاری در دهلران راه اندازی می شود

دانشکده پرستاری در دهلران راه اندازی می شود

لطیف صادقی در دیدار با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام  گفت: با توجه به پیگیری های استاندار ، نماینده مجلس و دانشگاه علوم پزشکی و از طرفی موافقت وزارت بهداشت این دانشکده در دهلران راه اندازی می شود.

وی با تقدیر از پیگیری های نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در این خصوص افزود: این دانشکده از مطالبات مردم بود که در این دولت مورد توجه قرار گرفت.

فرماندار ویژه دهلران به نقش این دانشکده در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز اشاره کرد و یادآور شد: در مرحله اول مکان مورد نیاز آن تامین شده و در درازمدت نیز زمین مورد نیاز برای احدث ساختمان مستقل این دانشکده در دستور کار است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز گفت: این دانشکده با هدف تربیت دانشجوی پرستاری در مقطع کارشناسی راه اندازی می شود.

جهانگیری عبدی از موافقت وزارت بهداشت با این موضوع خبر داد و اضافه کرد: بازدید برای مکان یابی در راستای فضای مورد نیاز در شهرستان انجام شده و در خصوص فضا برای دانشکده مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: قرار است پذیرش دانشجو برای این دانشکده در دفترچه کنکور سراسری سال جاری لحاظ شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: پیش بینی می شود برای امسال پذیرش بین ۱۵ تا ۲۰ نفر دانشجو در کنکور سراسری برای دانشکده پرستاری دهلران اعلام ظرفیت شود و در مهرماه این مهم عملیاتی شود.

عبدی در خصوص ماندگاری متخصص در دهلران نیز گفت: پیگیری می شود تا با یک سری مزایای ویژه برای متخصص ها در دهلران اقدام شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است