تودیع معارفه

رئیس اموزش و پرورش دهلران معارفه شد

رئیس اموزش و پرورش دهلران معارفه شد

‍ ابراهیم آبسالان رئیس آموزش و پرورش دهلران شد


به گزارش روابط عمومی فرماندار ویژه دهلران با حضور مهندس حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران و حیدری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان آئین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش دهلران برگزار شد.


حاتمی باتقدیر از خدمات و زحمات بختیاری مدیر سابق آموزش و پرورش دهلران گفت:اموزش و پرورش رسالت مهمی در قبال تعلیم و تربیت آینده سازان برعهده دار و تعلیم و تربیت اسلامی از رسالت های مهمی است که مدیریت آموزش و پرورش بایددر سرلوحه کارخود قرار دهد.


معاون فرماندار ویژه دهلران فلسفه مدیریت را خدمت به مردم و فلسفه تغییر مدیران را گامی در جهت خدمت بیشتر و بهتر دانست و افزود:باید از این فرصت نهایت بهره وری در راستای توسعه فرهنگ اسلامی در مدارس بیش از گذشته مد نظر مدیریت جدید باشد.


حاتمی با تاکید بر پیگیری امورات پرورشی در مدارس گفت:تعامل و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت فرهنگیان مومن و متعهد و البته دارای روحیه جهادی و انقلابی  نقش مهمی در پیشبرد اهداف دارد.


معاون سواد آموزی مدیر کل آموزش و پرورش هم به سند تحول بنیادین اشاره  و گفت:در این دولت با نگاه به معلم رتبه بندی معلمان در راستای توانمند سازی نیروی انسانی و محتوا سازی و فضا و تجهیزات در دستور کار است.


حیدری از خدمات بختیاری تقدیر و برای آبسالان در امر مهم مدیریت اموزش و پرورش دهلران آرزوی توفیق کرد.


آبسالان از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و دارای سوابق معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، معاون توسعه منابع و برنامه ریزی شهرستان دهلران،عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان، رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان دهلران است.


بختیاری با سابقه یکسال و ۶ ماه مدیریت اموزش و پرورش دهلران جای خود را به آبسالان داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است