دیدارهای مناسبتی

بمناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

بمناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

همزمان با اولین روز از هفته قوه قضائیه گلزار شهدا با حضور امام جمعه و معان سیاسی فرماندار ویژه دهلران و رئیس دادگستری شهرستان و دادستان دهلران و پرسنل دادگستری و جمعی از مسئولان عطرافشای و غبار روبی و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار امام جمعه و معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران و بخشدار مرکزی و رئیس کمیته امداد دهلران با رئیس دادگستری و دادستان دهلران و جمعی از مسئولان قضایی در دهلران

امام جمعه دهلران در این دیدار با تسلیت شهادت بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات دستگاه قضائی در دهلران قدردانی کرد.

مهندس حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم به تعامل خوب دستگاه قضا و رضایتمندی از قضات درشهرستان اشاره و گفت:تدبیر و مدیریت همکاران قضایی و پاک دستی قضات در شهرستان و زحمات آنها قابل تقدیر است.

رئیس دادگستری دهلران با تسلیت شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: راه شهدا ادامه دارد.

سید رضا صلاح دینی افزود:در شهرستان دستگاه قضائی با تلاش همکاران و خدمت شبانه روزی با سرعت و دقت امور مردم را رسیدگی می شود.

وی امنیت قضایی در شهرستان با توجه به گستردگی و ۲۲۰ کیلومتر مرز را یاداور وافزود:در کنار سایر نهادهای امنیتی و فرمانداری دستگاه قضایی کار خود را انجام و از همکاری همه تقدیر می کنیم

صلاح دینی گفت:مسئولان در دهلران با هماهنگی بدنبال خدمت صادقانه به مردم هستند و از همراهی و ارشادات امام جمعه محترم هم قدردانی می شود.

وی افزود:دستگاه قضایی در شهرستان با رعایت اصل بی طرفی در رسیدگی ها ورعایت قانون کار خود را انجام و در جهت احقاق حق مردم همت می کند.

جباری دادستان دهلران هم با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: واگذاری زمین به خانواده های دو معلولی در شهرستان با توجه به مشکلات دو ساله حل و فصل شد و با حضور معاون املاک استان تامین زمین آنها صورتجلسه شد و در همین ماه واگذار می شود.

در ادامه  بمناسبت سالروز تاسیس سازمان  تبلیغات اسلامی امام جمعه و معاون فرماندار و بخشدار مرکزی با رئیس و کارکنان تبلیغات اسلامی در دهلران دیدار کردند.

موسوی امام جمعه دهلران با تبریک این روز گفت:تبلیغات اسلامی رسالت مهمی بر عهده دارد.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت: ایجاد نمایندگی تبلیغات در بخش های دشت عباس و زرین آبادو از طرفی توجه به خانه های عالم در شهرستان ضرورت دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است