دیدار

دیدار نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری با امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران

دیدار نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری با امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت ایام محرم گفت:حضور حضرتعالی در شهرستان قطعا منشا برکات و آشنایی بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی ها و فرصت های توسعه شهرستان و کمک در این زمینه ها خواهد بود.
وی به ظرفیت های دهلران در حوزه های آب و خاک و کشاورزی و نفت و گاز اشاره و افزود:سرمایه گذاری های کلانی در این حوزه ها انجام و در دست اقدام است که افق توسعه شهرستان را سرعت می بخشد.
فرماندار ویژه دهلران به اقدامات در حوزه راهها هم اشاره و اظهار داشت:در حوزه آب شرب و طرح هادی و عمران روستایی و عمران شهری نیز اقدامات قابل قبولی در این دولت انجام و در دستور کار است که بخشی از مشکلات حل شود.
دکتر صادقی مرز چیلات را ظرفیت مهمی برای شهرستان ذکر کرد و به تکمیل زیرساخت های آن اشاره و گفت:بایدهمه تلاش کنند تا مرز چیلات گشایش یابد و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.
وی از نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری هم خواست بیش از پیش ظرفیت های دهلران مورد توجه قرارگیرند و در این زمینه به این شهرستان توجه ویژه شود.
فرماندار ویژه دهلران  از پیگیری های مدیریت ارشد استان و معاونین و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بخاطر توجه و پیگیری مسایل وموضوعات شهرستان هم قدر دانی کرد.
امام جمعه دهلران هم ضمن خیرمقدم و تسلیت عزاداری امام حسین(ع) گفت:با توجه به محرومیت منطقه لذا تلاش و همت جهادی برای حل مشکلات ضرورت دارد.
سید محسن موسوی بر ضرورت توجه به بودجه های فرهنگی و عمرانی تاکید و افزود:ساخت مصلی و خانه های عالم و مساجد در شهرستان مورد عنایت قرار گیرد.
وی خواستار توجه به حوزه های علمیه برادران و خواهران در این شهرستان شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است