معاون سیاسی امنیتی:

رویکرد مدیریت ارشد ایلام کار جهادی، نگاه عدالت محور و حضور میدانی در میان مردم است

رویکرد مدیریت ارشد ایلام کار جهادی، نگاه عدالت محور و حضور میدانی در میان مردم است

 محمدسبحان حسنی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران با تبریک هفته دولت روز کارمند اظهار داشت: دولتمردان شهید رجایی و باهنر جایگاه و منزلت والایی نزد ملت ایران دارند.

وی با اشاره به اینکه علی رغم ترورهای دشمنان در آن سال ها نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار مسیر خود را ادامه داد، افزود: امروز در موقعیتی قرار داریم که نظام حرف های بسیاری برای گفتن دارد و نه فقط در سطح منطقه بلکه در سطح بین المللی جمهوری اسلامی از اقتدار لازم برخوردار است و این ناشی از درایت و هدایت این انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب و حضور آحاد مردم در صحنه های مختلف در حمایت از نظام است.

معاون سیاسی استاندار ایلام تاکید کرد: اگرچه مردم دچار فشارهای دشمنان شدند اما حاصل این مقاومت عزت نظام است و شاخصه های اقتدار در نظام جمهوری اسلامی قابل مشاهده است.

حسنی اضافه کرد: امروز کشورمان در حوزه ساخت و صدور تجهیزات نظامی به کشورهای دیگر حتی ابرقدرت ها نقش دارد و این وضعیت ناشی از اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی است ولی علی رغم همه پیشرفت های نظام در بخش های مختلف دشمن با تبلیغات مصموم و در اختیار داشتن رسانه های پرقدرت فضای یأس و نا امیدی را ترویج دهد.

معاون سیاس استاندار یادآور شد: در شرایط فعلی تبیین دستاوردهای نظام بخصوص برای نسل جوان به عنوان یک تکلیف است.

حسنی اضافه کرد: دولت سیزدهم به تأسی از دولت شهید رجایی امروز سکاندار امور با همان منش و گفتمان و به دنبال خدمت به مردم است و همه مدیران و کارگزاران در بدنه دولت نیز با همین رویکرد انجام وظیفه می کنند.

وی به تأکید بر اینکه دکتر رئیسی بر مردمی بودن و حضور مستمر و بی واسطه با مردم اهتمام جدی دارند، گفت: دولت سیزدهم  در یکسال گذشته به مناطق مختلف و تمام استان ها سفر داشتند و در آینده نزدیک دور دوم سفرهای رئیس جمهور آغاز خواهد شد و مشکلات و مسائلی که در دور اول مطرح شد به دنبال رفع آنها و پیگیری اجرای مصوبات هستند.

وی به روحیه جهادی استاندار و مدیران استانی در دولت سیزدهم اشاره و گفت: فرماندار ویژه دهلران با روحیه جهادی و مردمی که دارند پیگیری مسائل و مشکلات مردم هستند و این قابل تقدیر است.

حسنی اظهار داشت: در شهرستان دهلران پس از روی کار آمد دولت شاهد فعالیت های خوبی در حوزه پتروشیمی دهلران و راه ها هستیم و سال جاری در شهرستان دهلران بیش از ۸۰۰ مورد اشتغال در شرکت ها داشته ایم و این نویدبخش روزهای خوبی در حوزه اشتغال شهرستان است.

معاون استاندار افزود: برای نهضت ملی مسکن دهلران با پیگیری های استاندار مقرر شد در شهرهایی که زمین به اندازه کافی وجود دارد زمین برای ساخت و ساز در قالب طرح ملی مسکن بصورت ویلایی در اختیار قرار گیرد و وزیر راه و شهرسازی نیز موافقت خود را اعلام ابلاغ شد که تا امروز بیش از ۴ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

حسنی یکی دیگر از مطالبات مردم دهلران را هدایت چشمه های آبگرم ذکر کرد و افزود: این مهم در سفر شهرستانی استاندار مورد توجه قرار گرفت و از مصوبات بود ولی بدلیل عدم تخصیص اعتبارات معطل مانده و با تخصیص اعتبارات تسریع می شود.

وی بازگشایی مرز چیلات را از دیگر مطالبات برشمرد و گفت: با مجموعه پیگیری های استاندار هنوز طرف مقابل یعنی مقامات و مسئولان استان میسان عراق بنا به دلایلی پای کار نیامده ولی رایزنی ها ادامه دارد، اما مسوولان پروژه های زیرساختی چیلات را متوقف نخواهند کرد ، بطوریکه آب و برق و فیبر نوری تا منطقه چیلات کشیده شده و آماده بهره برداری است.

وی گفت: طرح جامع چیلات هم طراحی و آماده شده که هم بحث بازارچه و گمرک جانمایی شده است و طراحی نمایشگاه و یک منطقه گردشگری در مسیر چیلات نیز در طرح جامع دیده شده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت:آزاد راه پل زال چیلات از دیگر اقدامات است که در دستور کار قرار دارد و مجموع پیگیری ها نشان از عزم مسئولان برای گشایش مرز چیلات دارد.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است