معاون عمرانی فرماندار دهلران

نظارت هدفمند و مستمر بر بازار به جد رصد می شود

نظارت هدفمند و مستمر بر بازار به جد رصد می شود

محمد غلامی در نشست کارگروه تنظیم بازار دهلران گفت:تشدید نظارت هادر همه حوزه ها مد نظر اعضا باشد.

وی بر ضرورت تامین کالا ها و اقلام مایحتاج عمومی مردم تاکید کرد و افزود:با احتکار کنندگان برخورد جدی و اشد مجازات در دستور کار متولیان بازار باشد.

غلامی بر لزوم رعایت حقوق مصرف کنندگان و بازاریان در بازرسی ها تاکید کرد و افزود:تامین میوه ایام عید مد نظر باشد تا مردم در این زمینه مشکل نداشته باشند.

وی با اشاره به نیاز به خدمات جایگاه  سی ان جی دهلران گفت:راه اندازی این جایگاه در راستای خدمات به مسافران و گردشگران و شهروندان  تا قبل از عیدانجام شود.

وی بر استاندارد سازی وسایل شهربازی ها نیز تاکید کرد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دهلران گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰ تن گوشت منجمد و گرم در راستای تامین گوشت مورد نیاز و تنظیم بازار توزیع شد.

مهدوی از توزیع ۵۰ تن انواع برنج در این مدت خبر داد و افزود:جذب ۲۶ تن برنج و توزیع ۱۶ تن ان تا کنون و جذب ۱۵ تن شکر و ۵ تن قند از دیگرراقدامات است.

وی افزود:در راستای رسالت اداره صنعت، معدن و تجارت مبی بر نظارت بر بازاردر سال جاری تعداد 231 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 7 میلیارد ریال است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دهلران گفت:تعداد بازرسی ها و گشت های مشترک در طول سال بالغ بر 7هزار و 500 مورد  بازرسی و 80 گشت مشترک است و  از نظر تخلفات بیشترین تخلف صنفی مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی می باشد.

در شهرستان مرزی دهلران تعداد 2100 واحدهای صنفی فعال است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است