بمناسبت هفته معلم

غبار روبی و تجلیل از فرهنگیان در دهلران

غبار روبی و تجلیل از فرهنگیان در دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران آئین غبار روبی گلزار شهدا با حضور معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران،معاون سواد آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان،فرماندهان نظامی و انتظامی،فرمانده سپاه دهلران،رئیس جمعیت هلال احمر دهلران وجمعی از مسئولان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان انجام شد.
در این آئین معاون سیاسی فرماندار با تبریک هفته معلم و هفته هلال احمر گفت: شهدا جان خود را نثار کردند تا انقلاب،ولایت و وطن حفظ شود و راه را به ما نشان دهند.
نعمت الله حاتمی شغل معلمی را از مشاغل پر افتخار ذکر کرد و افزود:این عزیزان در امر تعلیم و تربیت بی شک نقش مهم و موثری دارند و دارای جایگاه رفیعی در جامعه هستند.
حاج اقا کرمی با تبریک هفته معلم و هفته هلال احمر گفت: ادامه راه و روش شهدا وظیفه ماست.
وی به رسالت خطیر معلمی هم اشاره و گفت:هلال احمر هم در بحران ها همواره در کنار مردم است.
مدیر آموزش و پرورش دهلران هم با تقدیر از حضور همه عزیزان و گرامیداشت تقارن هفته معلم و هفته هلال احمر گفت:شهدا الگو ما هستند و همواره در زندگی باید مسیر شهدا را ادامه دهیم.
همچنین به گزارش روابط عمومی فرمانداری  ویژه دهلران در ادامه آئین تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان با حضور امام جمعه و معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران و معاون سواد آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان،اعضای شورای تامین،مدیران ادارات و مدیران مدارس و فرهنگیان برگزار شد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با تبریک هفته معلم و قدردانی از زحمات این قشر در امر تعلیم و تربیت گفت:قدر خودتان را بدانید چون در جایگاه معلم هستید.
نعمت الله حاتمی به جنگ نرم دشمن برای اقشار مختلف جامعه ما اشاره و افزود: همه  ما و بویژه فرهنگیان در جنگ نرم با دشمن باید پرچمدار باشند و خود را به سلاح علم و دانش،معنویت و رسانه مزین و در جهاد تبیین به وظایف خود عمل کنیم
امام جمعه دهلران با تبریک هفته معلم وتقدیر از زحمات آنها گفت:عالی ترین مقام و درجه را خدا به فرهنگیان داده است چراکه نقش آنها در تعلیم و تربیت جامعه مهم می باشد و باید قدر این جایگاه را بدانند همانطور که جامعه قدردان زحمات شماست. 
حجت الاسلام سید محسن موسوی به اهمیت آموزش امورات پرورشی و دینی در مدارس اشاره و گفت:مسئولان هم در قبال معلم وظایفی دارند که باید بیش از پیش مد نظر باشد و ما قدردان قشر فرهنگیان هستیم که با احساس مسئولیت در امورات عام المنفعه هم نقش آفرینی می کنند. 
حیدری معاون سواد آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم با تبریک هفته معلم گفت:سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش باعث می شود دانش آموز از تک ساعتی خارج و ساعت های شش گانه هم در این مهم لحاظ شده است و توانمند سازی معنوی و مادی معلمان و معاونت پرورشی و ثبات مدیریتی و الگو سازی در جامعه  فرهنگیان کشور مورد تاکید رهبری هستند. 
دارابی مدیر اموزش و پرورش در این آئین با گرامیداشت شهادت مطهری و هفته معلم گفت: از تلاش و همت همه مدیران،کارکنان و فرهنگیان شهرستان قدردانی می کنم.
اجرای سرود، نمایشگاه نقاشی و تجلیل از فرهنگیان و خاطره گویی توسط سید علی موسوی از فرهنگیان و مولفان شهرستان از دیگر برنامه ها بود

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است