فرماندار ویژه دهلران

سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح هایی اشتغالزایی بنیاد برکت در دهلران پرداخت شد

سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح هایی اشتغالزایی بنیاد برکت در دهلران پرداخت شد

دکتر صادقی  به ۳۶۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در دهلران در سال گذشته اشاره و از همکاری بانک ها قدردانی کرد و گفت: سال گذشته ۸۰ درصد منابع اشتغالزایی  بنیاد برکت در روستاهای شهرستان برای طرح ها اشتغالزایی اختصاص یافت. 

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد:امسال با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم باید بانک ها با بنیاد برکت در راستای طرح های اشتغالزایی همکاری گسترده تر وفراگیر داشته باشند و با تسهیل در پرداخت تسهیلات به مردم کمک کنند.

فرماندار ویژه دهلران به نقش بنیادها در اشتغالزایی اشاره و اظهار کرد:باید به سمت استفاده از ظرفیت های کلان این بنیاد ها رفت تا شاهد تحول در اشتغالزایی باشیم.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم به معضل بیکاری در شهرستان اشاره و گفت:برخی بنیادها و بویژه بنیاد برکت به کمک بانک ها در راستای اشتغال، سال گذشته با تسهیلاتی که به افراد واجد شرایط واگذار کردند شغل های پایداری ایجاد کردند.

نعمت الله حاتمی بر ضرورت نگاه ویژه  بانک ها در واگذاری تسهیلات اشتغال تاکید و گفت:امیدواریم در سال جدید شاهد تحول در اشتغال شهرستان با تسهیلات اشتغالزایی باشیم.
در این نشست مجری طرح های بنیاد برکت در حوزه جنوب استان ایلام  از فعالیت های این بنیاد در شهرستان  دهلران خبرداد و گفت: ما در تمام حوزه جنوب در راستای اشتغالزایی فعالیت داریم واز سال ۹۹ در دهلران فعالیت خود را اغاز کردیم.

بهرام شفیعی افزود:امسال ۴۰ درصد تسهیلات بنیاد برکت در شهر دهلران استفاده می شود و به مشاغل خانگی ۱۵۰ میلیون تومان و به مشاغل کارگاهی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

این نشست به ریاست فرماندار ویژه دهلران و با حضور معاون سیاسی فرماندار،مجری  طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در حوزه جنوب،جمعی از  مدیران و بخشداران و مدیران بانک ها برگزار شد.

در پایان این نشست با اهدا لوح از زحمات شفیعی مجری طرح های بنیاد برکت در شهرستان قدردانی شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است