دیدار با شوراهای اسلامی شهر

فرماندار دهلران با شوراهای شهر پهله و میمه دیدار کرد

فرماندار دهلران با شوراهای شهر پهله و میمه دیدار کرد

مجید عسکری فرماندار دهلران در دیدار با شورای شهر و شهردار پهله  بر لزوم مدیریت منابع بعد از شناخت ظرفیتها تاکید کرد و افزود:باید بازده و خروجی کارها را بالا بردو این نیازمند برنامه ریزی و تعامل است.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری ها گفت:امیدواریم تا پایان سال اعتباراتی به شهرداریهای کوچک تزریق و بخشی از مشکلات حل شود.

فرماندار به اعتبارات پسماند در بودجه ۹۸ و همچنین باز آفرینی فضاهای شهری و بافت فرسوده گفت:در بازآفرینی می شود از اعتبارات هم بهره گرفت.

وی گفت:گازرسانی به پهله و میمه و حل مشکلا مخابرات و اینترنت از اولویت های سال آینده برای دو بخش زرین آباد و سراب میمه است.

عسگری از پیگیری ها برای پیمان سپاری مرحله دوم روکش آسفالت سه راهی کاور به پهله و تکمیل ان خبر داد و افزود: حل مشکل بخشی از آب شرب شهر پهله و سایر موضوعات شهری و حل مشکل قبور شهدای گمنام نیز پیگیری می شوند.

دراین دیدار اعضای شورای شهر پهله و شهردار مسایل و مشکلات حوزه کاری خود رابا فرماندار در میان گذاشتند.

فرماندار دهلران همچنین در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار میمه به ظرفیتهای بخش سراب میمه اشاره و افزود:همه باید تلاش کنند تا از این ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی منطقه استفاده شود.

فرماندار دهلران ظرفیت های گردشگری بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت:زمینه برای توسعه بخش گردشگری منطقه فراهم است و باید مردم و مسئولان در این زمینه همت کنند.

عسگری به پروژه های عمران شهری و مشکلات شهرداری ها هم اشاره و افزود:هم افزایی شورا و شهرداری و بهره گیری از همه ظرفیت ها  در افزایش راندمان کارها موثر است.

وی ابراز امیدواری کرد:تا پایان سال تزریق اعتباراتی به شهرداری ها انجام شود.

اعضای شورا و شهردار نیز با برشمردن اقدامات انجام شده مسایل و موضوعات و نیازمندی ها را مطرح کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است