فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام

رشادت و حماسه آفرینی عملیات فتح المبین جاودانه خواهد ماند

رشادت و حماسه آفرینی عملیات فتح المبین جاودانه خواهد ماند

'جمال شاکرمی' در مراسم گرامیداشت عملیات فتح المبین در دشت عباس گفت: عملیات فتح المبین یکی از بزرگ ترین عملیات های دوران دفاع مقدس است و امروز همه ما با افتخار گرامیداشت این عملیات را برگزار و از حماسه سازان ان تجلیل می کنیم.


وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از اینکه نتوانستند در دوران دفاع مقدس کاری از پیش ببرند، راهبردهای دیگری دنبال می کنند افزود:برجام یکی از این راهبردها بود که دشمن در آن به دنبال خاموش کردن چراغی بود که سالیان سال دانشمندان ایرانی در عرصه هسته ای برای آن خون دلها خورده و تلاش کرده اند.


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دومین راهبرد دشمنان را دنبال کردن تنزل جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه برشمرد و گفت: امروز دشمن بخوبی می داند که ما به واسطه عملیاتی چون فتح المبین، بیت القدس و... امروزه در خاورمیانه جزء کشورهای برتر منطقه هستیم.


شاکرمی با اشاره به اقتدار ارتش در مرزهای آبی گفت: سپاه در دریا دست نیروهای خبره آمریکایی ها را مفتضحانه بالا برد و این شکست سنگینی برای غربی ها بود و اقتدار بیش از پیش ما را نمایان کرد.


وی با اشاره به راه انداختن داعش توسط دشمنان برای بر اندازی اسلام با نقشه اختلاف بین شیعه و سنی گفت:اینها داعش را با نه شبکه سراسری تبلیغی در حمایت از جریان فکری آنها راه انداختند که همه اینها برای تنزل جایگاه انقلاب اسلامی بود که پرچمدار آن امروز مقام معظم رهبری، روحانیت و همه نیروهای انقلابی هستند.


فرمانده سپاه استان راهبرد سوم دشمنان نظام را تلاش برای افول موشکی کشور دانست و افزود: دشمنان از دست یابی ایران به این توانمندی بخوبی آگاه هستند و ما در سایه تحریم ها به کشور اول موشکی تبدیل و به این دانش دست یافته ایم.


شاکرمی با اشاره به اینکه جریانی در داخل به همراه تعدادی ساده لوح به دشمنان کمک می کردند، ابراز داشت: متاسفانه برخی مسئولان قند در دلشان برای آمریکا آب می شد ولی بعدها فهمیدند که اشتباه کردند و امروز رهبری این نظام پیامبرگونه است چرا که تحت تاثیر کلام قرآن و بیانات نهج البلاغه می باشد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اهمیت عملیات های دوران دفاع مقدس، افزود: اگر نبود عملیات های فتح المبین، بیت المقدس و... امروز حزب بعث در کنار داعش علیه اسلام قد علم می کرد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است