استاندار ایلام در بازدید از مخزن آب شرب روستای هفتکده

نهضت آبرسانی در ۹۰ روستای حوزه جنوبی ایلام در حال اجراست

نهضت آبرسانی در ۹۰ روستای حوزه جنوبی ایلام در حال اجراست

حسن بهرام نیا در بازدید از مخزن آب شرب روستای هفتکده بخش زرین آباد شهرستان دهلران اظهار داشت: یکی از اولویت های دولت سیزدهم تامین آب روستاها ، احداث مخازن و خط انتقال است.

وی با اشاره به اینکه برای آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان بالغ بر ۵۰۷ میلیارد توسط قرارگاه سازندگی سپاه هزینه می شود، تاکید کرد: از ابتدای کار جلسه قرارگاه در استانداری و با حضور آبفا و سپاه استان کارها به خوبی شروع و پیگیری ها انجام شد تا تمام روستاها لحاظ شوند.

استاندار ایلام یادآور شد: هم اکنون تعداد روستاها برای آبرسانی به ۲۰۳ روستا افزایش یافته که ۸۰۰ میلیارد تومان برای آنها هزینه می شود و سهم حوزه جنوب از این ۲۰۳ روستا بیش از ۹۰ روستاست درحالیکه این تعداد قبلا ۴۸ روستا بود.

بهرام نیا اضافه کرد: پیشرفت این پروژه ها هم اکنون به بیش از ۴۳ درصد رسیده است.

استاندار ایلام با تقدیر از قرارگاه سازندگی سپاه گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان است که یک درصد آن معادل هشت میلیارد تومان به بسیج سازندگی برای کارهای جهادی و عمرانی تخصیص یافته است.

استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل استانداری و مدیران کل استان در بدو ورود به بخش زرین آباد مورد استقبال امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش قرار گرفتند.

استاندار ایلام و همراهان در بدو  ورود  به بخش زرین آباد مورد استقبال مردم و امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش قرار گرفتند.

غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با مردم منطقه و بازدید از مخزن آب شرب هفتکده از برنامه های سفر استاندار به این بخش است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است