معاون سیاسی استاندار

خدمات یکساله دولت سیزدهم در دورافتاده ترین روستاها قابل لمس است

خدمات یکساله دولت سیزدهم در دورافتاده ترین روستاها قابل لمس است

محمدسبحان حسنی روز جمعه در دیدار با امام جمعه دهلران با تبریک دهه فجر اظهار داشت: امروز به کوری چشم دشمنان ملت و اسلام چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می گیریم.

وی افزود: ایام الله دهه فجر ۷۴ پروژه در دهلران بهره برداری و ۶ پروژه کلنگ زنی می شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دهلران شهرستان ویژه با هفت هزار کیلومتر وسعت و بعد از مرکز استان دومین شهرستان به لحاظ جمعیت و ۲۲۰ کیلومتر مرز است و باید متناسب با این ظرفیت ها بتوانیم مطلوب از آنها استفاده و در رفع بیکاری تلاش و توسعه بیش از پیش را دهلران شاهد باشیم.

معاون سیاسی استاندار گفت: نماینده مردم در مجلس هم بخوبی پیگیری و به دولت و مدیران کمک می کند و همچنین امام جمعه دهلران هم بخوبی و با دلسوزی پیگیر مسایل شهرستان هستند.

نماینده مجلس هم در این دیدار گفت: ۴۴ سال را علیرغم توطئه های دشمنان پشت سر گذاشتیم و به یاری خدا و رهبری و حضور مردم توطئه ها ناکام ماند.

بهزاد علیزاده به خدمات دولت هم اشاره کرد و افزود: مردم علیرغم برخی مشکلات همچنان پای نظام و انقلاب و ولایت هستند.

وی یادآور شد: دهه فجر فرصتی برای پرداختن به کارنامه دولت و بیان عملکردهاست و در جراحی اقتصادی کارهای اساسی خوبی شده که امیدواریم شاهد رشد اقتصادی باشیم و در جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است مردم را در جریان امور قرار دهیم.

علیزاده گفت: مهمترین مطالبات دهلران ریل و راه آهن است که باید هم از سمت استان و هم دهلران انجام شود.

وی گفت: مرز چیلات نقش و جایگاه ملی دارد در حوزه اقتصادی و جابجایی مسافر نیز موثر و نیاز است گشایش یابد.

نماینده دهلران توجه به راه های شهرستان از سمت دهلران به اندیمشک و مهران را از دیگر مطالبات جدی مردم برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم مجموعه تلاش ها منجر به رضایت مندی مردم شود.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر هم جشن انقلاب و جشن خدمت رسانی و بهره برداری از پروژه هاست.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به ظرفیت های دهلران و وسعت آن افزود: بکارگیری نیروهای بومی یک ضرورت است و مدیران شرکت ها نباید به بومی های بیکار بی مهری کنند و از نماینده مجلس و استاندار خواستاریم به این مهم توجه ویژه کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است