معاون سیاسی استاندار یالام

افتتاح ۷۴پروژه به مناسبت دهه فجر در دهلران

افتتاح ۷۴پروژه به مناسبت دهه فجر در دهلران

 محمدسبحان حسنی روز جمعه در آئین بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های دهه فجر در دهلران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ پروژه ایام الله دهه فجر در شهرستان مرزی دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۷۴ پروژه افتتاح و ۶ پروژه کلنگ زنی است.

وی با اشاره به هزینه سه هزار و ۸۱۵ میلیارد ریالی برای این پروژه ها افزود: برای پروژه های قابل کلنگ زنی ۳۸۰ میلیارد ریال و برای پروژه های قابل افتتاح سه هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مهمترین این پروژه ها در حوزه های گازرسانی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، ورزشی با ۱۳۰ میلیارد ریال، نوسازی مدارس با ۲۴۵ میلیارد ریال، فیبر نوری ۱۱۰ میلیارد ریال و پروژه های کشاورزی با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هستند.

حسنی با اشاره به بازدید از پروژه ان جی ال دهلران تاکید کرد: دهلران از شهرستان های نفت خیز استان است و در جهت بهره برداری از این منابع راه اندازی ان جی ال سه هزار و ۱۰۰ و پتروشیمی دهلران از واحدهای مربوط به حوزه نفت و گاز هستند که در حال احداث می باشند.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۲ درصدی ان جی ال دهلران افزود: پیش بینی می شود این طرح اواخر سال آینده بهره برداری شود و نقش تامین خوراک پتروشیمی دهلران برعهده دارد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به پیشرفت مناسب پتروشیمی دهلران گفت: بهره برداری از این پروژه در زمینه اشتغالزایی تاثیر مهمی دارد.

همچنین فرماندار ویژه دهلران نیز در آیین راه اندازی مرکز جامع سلامت روستای حمزه اظهار داشت: برای این پروژه در زمینی با زیربنای ۵۶۰ متر مربع ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

لطف صادقی گفت: ۶ هزار نفر از خدمات این مرکز در بخش دشت عباس برخوردار می شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است