فرماندار ویژه دهلران

سه پروژه عمرانی و خدماتی در بخش موسیان بهره برداری شد

سه پروژه عمرانی و خدماتی در بخش موسیان بهره برداری شد

 

لطیف صادقی در آئین بهره برداری از پروژه های بخش موسیان در ششمین روز از دهه فجر اظهار داشت:یکی از این پروژه ها روسازی و آسفالت معابر شهر موسیان بمیزان ۱۶ هزار متر مربع و جدول کشی و آسفالت مسکن مهر با ۷۵میلیارد ریال اعتبار است.

وی افزود بهره برداری از اتوبوستر برق از دیگر پروژه هاست که برای ان نیز ۴۰ میلیارد ریال هزینه گردید.

فرماندار ویژه دهلران از بهره برداری ساختمان دهیاری روستای دالپری در این بخش هم خبرداد و گفت:این پروژه با هزینه ۲میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

 صادقی گفت:در مجموع ۱۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای افتتاح این پروژه ها بکار گرفته شد.

 در ششمین روز از دهه فجر مسئولان دهلران با مردم مرزدار موسیان در مسجد شهر موسیان دیدار کردند.

امام جمعه دهلران در این دیدار با اشاره به ایام اعتکاف و تبریک دهه فجر گفت: از حضور مسئولان و فرماندار ویژه شهرستان و معاون سیاسی فرماندار و بخشدار موسیان برای حضور در جمع مردم برای شنیدن مطالبات آنها قدردانی می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سوابق مردم موسیان در دفاع مقدس و اسقامت ۱۸ روزه این مردم در مقابل رژیم بعثی و تقدیم شهدا در آغازین روزهای جنگ افزود:این مردم در همه صحنه های دفاع از نظام و ولایت بخوبی در عرصه حضور داشته و دارند و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی تاکید کرد:توجه به رفع بیکاری و تامین اب اراضی کشاورزی و ادوات کشاورزی و توجه به راه ها و رفع مشکلات اراضی کشاورزی با دستگاه راه و شهرسازی از مطالبات مردم موسیان هستند.

فرماندار ویژه دهلران هم با تبریک دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم و بویژه نسل جوان گفت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پروژه های مهم نفتی و گازی و کشاورزی و سد سازی در منطقه اجرا شده و در دست اقدام است.

دکتر صادقی افزود:جوانان را به سمت آموزش های فنی و حرفه ای سوق دهیم تا بشود از این نیرو بصورت تخصصی در شرکت های فعال منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه های مختلف افزود:تلاش دولت و مسئولان و مدیریت ارشد استان گره گشایی از مشکلات مردم است و این کار را بصورت جهادی دنبال می کنیم.

فرماندار ویژه دهلران یکی از مطالبات کشاورزان موسیان را نحوه محاسبه و هزینه حق آبه کشاورزی دانست و گفت: حضور مسئولان و دیدار چهره به چهره با مردم موجب تسریع در رفع مشکلات و خدمت رسانی می شود.

در این دیدار اعضای شورای شهر موسیان و بزرگان و معتمدان نیز مسایل و موضوعات خود را با فرماندار ویژه دهلران ومسئولان در میان گذاشتند.

حضور در گلزار شهدای گمنام موسیان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با خانواده شهید حاتم ولیزاده و دیدار با مردم و بزرگان و معتمدان و شورای شهر موسیان و برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه های ششمین روز از دهه فجر در موسیان بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است