فرماندار ویژه دهلران

کرسی های آزاد اندیشی در اقناع دانشجویان نقش بسزایی دارد

کرسی های آزاد اندیشی در اقناع دانشجویان نقش بسزایی دارد

لطیف صادقی  در نشست کرسی آزاداندیشی با دانشجویان با موضوع خدمات نظام اظهار داشت: دانشجویان باید با دقت فراز ، فرود ، ریزش ها و رویش های انقلاب را مطالعه کنید.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: دانشجویان باید به عنوان قشر فرهیخته جامعه موقعیت ایران اسلامی را به لحاظ علمی ، اقتصادی ، نظامی و زیرساختی با ابتدای انقلاب مقایسه کنند و ببینند هم اکنون در چه جایگاهی قرار داریم.

صادقی به مقایسه دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و یادآور شد: عملکرد دولت ها و میزان موفقیت آنها باید با توجه به شرایط متفاوت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، ولی هر جا اتحاد و وحدت میان مردم و مسوولان حاکم بوده موفقیت ها و خدمت به مردم هم بیشتر بوده است.

وی به رویکرد دولت ها و گرایش آنها هم اشاره و تاکید کرد: زیرساخت های کنونی در حوزه های مختلف به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

فرماندار ویژه دهلران به پیشرفت های علمی و ارتقا سطح آموزشی در دوران انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: تعداد دانشگاه ها ، اساتید ، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و پیشرفت های علمی در همه حوزه ها نشان از رشد و توسعه علمی کشور دارد.

وی به پیشرفت های کشاورزی ، راه ها و تونل ها اشاره کرد و گفت: شهرستان دهلران علی رغم وسعت و ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک و بواسطه ظرفیت های نفت و گاز ، سدسازی ، آب و خاک و صنعت پیشانی توسعه استان محسوب می شود.

وی به فعالیت در حوزه راه های دهلران در مسیر اندیمشک و مهران و همت دولت و استاندار و نماینده مجلس اشاره و افزود: در حوزه مرز چیلات و زیرساخت های آن اقدامات موثری شده و رایزنی ها برای گشایش مرز چیلات ادامه دارد.

فرماندار ویژه تاکید کرد: تعیین تکلیف اراضی مسکونی در شهر دهلران و پیگیری واگذاری زمین برای ساخت و سازهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار است.

فرماندار ویژه دهلران به مسئولیت های اجتماعی نفت در شهرستان هم اشاره و اظهار داشت: از این محل اقداماتی در شهرستان انجام شده ولی بهره مندی کامل از این حوزه ها با افتتاح پروژه ها صورت می گیرد .

صادقی به درایت و تیزبینی رهبری در اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: معظم له با عفو تعدادی از غافل شدگان اغتشاشات اخیر بخوبی رافت اسلامی برای بازگشت غافلان به دامن ملت و نظام را نشان دادند.

در این نشست دانشجویان هم به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب از دیگر برنامه ها در هفتمین روز از دهه فجر بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است