فرماندار ویژه دهلران

انقلاب اسلامی هویت ملی را دوباره به ایرانیان بازگرداند

انقلاب اسلامی هویت ملی را دوباره به ایرانیان بازگرداند

لطیف صادقی  در جشن ۴۴ سالگی انقلاب در جمع مردم روستای حمزه دشت عباس با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب تمامی سرمایه های کشور در اختیار بیگانگان بود و آنها برای ما تصمیم می گرفتند و شرع مقدس اسلام هم در حاشیه قرار گرفته بود.

وی افزود: عمران و آبادانی و پیشرفت هایی که اکنون در اقصی نقاط کشور مشاهده می شود، از نعمت های این نظام است ، چراکه استقلال به معنای واقعی در ایران اسلامی حاکم شده و امروز در همه عرصه ها شاهد پیشرفت با تکیه بر توان جوانان این سرزمین هستیم.

فرماندار ویژه دهلران به اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه حوزه ها و بویژه در دهلران اشاره و تاکید کرد: قبل از انقلاب بسیاری از خدمات کنونی وجود نداشت ولی به برکت نظام امروز در دورترین روستاها نیز فعالیت های عمرانی و زیرساختی دیده می شود.

صادقی به مقایسه خدمات و اقدامات در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و یادآور شد: انقلاب اسلامی به ما هویت و ملت ایران را از یوغ استکبار نجات داد و امروز در جهان و منطقه از کشورهای مقتدر محسوب می شویم و دشمن این را بخوبی می داند.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران امروز در سایه نظام اسلامی ، ولایت و بصیرت همگانی ، دشمن را در همه عرصه ها شکسته داده و جوانان این مرز و بوم مسیر ترقی و تعالی خود را با قدرت و سرعت ادامه می دهند.

امام جمعه دهلران نیز با تبریک دهه فجر گفت: مردم ولایت مدار بخش دشت عباس در اغتشاشات اخیر بخوبی بصیرت و ولایت مداری خود را نشان دادند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حرف های بسیاری برای گفتن داریم و دیگر مستعمره شرق و غرب نیستیم و خبری از وابستگی به بیگانگان مثل زمان شاه نیست.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و دفاعی برجسته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است