دهلران و میز خدمت

شوق مسئولان و شور خدمت روی میز فرصت تکریم

شوق مسئولان و شور خدمت روی میز فرصت تکریم

مسئولان شهرستان مرزی دهلران میز خدمت خود را به پیش پای مردم بردند تا در نماز جمعه این شهرستان میزبان مردم در جهت خدمت به آنها باشند.
مسئولان ادارات و نهاد های دهلران در میان مردم حاضر شدند و از نزدیک و در دیداری چهره به چهره پاسخگوی مشکلات،خواسته ها و مطالبات مردم بودند.


میز خدمتی طرحی است که در دولت راه اندازی شده و مدیریت ارشد استان و مدیران کل و به طبع فرمانداران و مدیران شهرستانی نیز این رویه را در دستور کار خود قرار داده و هر از چند گاهی با حضور در نمازهای جمعه ضمن پیگیری مسایل و مطالبات مردم از نزدیک با آنها دیدار می کنند و در فضایی عمومی موضوعات را رصد می کنند.


حضور مسئولان در میز خدمت گامی جهت دسترسی آسان تر مردم به مسئولان جهت تسریع در خدمت رسانی است و مسئولان نیز دغدغه های مردم را لمس می کنند و تاجایی که در توان دارند مسایل و موضوعات را حل و فصل می کنند.


فرماندار دهلران در حاشیه برگزاری میز خدمت این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ایام پایانی سال و اینکه ممکن برخی از مطالبات و خواسته های مردم پاسخ داده نشده باشد تصمیم در استان گرفته شد در این جمعه پایان سال مسئولان در میز خدمت پاسخگوی موضوعات و مسایل مردم باشند.


مجید عسگری گفت:امیدواریم با این اقدام گره ای از مشکلات مردم رفع شود و مردم بدانند که خدمت به آنها و تلاش و برنامه ریزی برای رفع مشکلات در سرلوحه کار مسئولان این شهرستان مرزی قرار دارد.


وی بر ضرورت خدمت صادقانه مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: فلسفه وجود مدیران خدمت به مردم و گام برداشتن در مسیر رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات است ودر این مسیر از همه توان خود بهره خواهند گرفت.


اگرچه گاه و بی گاه از ایلام به عنوان اولین استان محل برگزاری میز خدمت در محل اقامه نماز جمعه نام برده می شود اما در این خصوص سوابقی از استان هایی دیگر نیز وجود دارد اما انچه که مشخص و البته مهم تر است اینکه اجرای این برنامه در ایلام رونق و روال جدی یافته است.


به نظر می رسد میز خدمت و پاسخگویی مسئولان به شرکت کنندگان در نماز جمعه ایلام بیشتر از انکه پیروی از الگوی رایج در استانی دیگر باشد به نوعی ادامه روال و برنامه حضور سلیمانی دشتکی در آیین نماز جمعه است، که در جریان ان به عنوان یک شیوه مستمر قبل و بعد از خطبه ها ونماز باحاضران گفت وگو کرده و متناسب با مسائل مطرح شده گاه دستور صادر می کند.


براین اساس می توان چنین انگاشت که برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان نهادهای اجرایی، اداری و خدماتی ایلام حاصل استقبال مردمی ملاقات عمومی مدیر ارشد استان در جریان آیین نماز جمعه باشد.


به هر منشا یا پیشینه ، نتیجه انکه برای اولین بار در جمعه میانی خرداد ماه امسال میز خدمت با حضور مدیران یازده دستگاه کلیدی استان در محل نمازجمعه شهر ایلام برپا شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است