جانشین فرمانده انتظامی کشور

رزمایش اقتدار هشت در اوج وحدت، انسجام و اقتدار برگزار شد

رزمایش اقتدار هشت در اوج وحدت، انسجام و اقتدار برگزار شد

سردار قاسم رضایی روز شنبه در جمع فرماندهان و مرزبانان منطقه ای غرب کشور و رزمایش اقتدار هشت، اظهار کرد: عزت و آرامش کشور حاصل خون شهداست و امروز نسل جوان ما این مسیر را ادامه می دهند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ابراز کرد: تقارن این روز با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تقارنی شیرین است چرا که در این رزمایش، نسل جوان پای کار هستند و جوانان مصمم، با تجربه، با بصیرت و روحیه انقلابی موجب ترس و لرز دشمنان شده اند.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف و بویژه صنعت و تولید و همچنین اتحاد ملت، افزود: این پیشرفت ها موجب شده است که دشمنان فتنه و توطئه های مختلف را طراحی کنند و امروز مرزبانان کشور در رزمایش اقتدار هشت، اقتدار نظام را به دشمنان نشان دادید.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: همه سازمان های نظام و بویژه نیروهای مسلح در کنار هم هستند، سپاه و بسیج و مرزبانی و ارتش و مردم در کنار هم هستند و انسجام آنان شکست ناپذیر است و امروز پنج استان کشور که با کشورهای همسایه روابط حسنه داریم این رزمایش اجرا کرده اند چون مرز مشترک رزمایش مشترک می خواهد.

سردار رضایی افزود: امروز در دهلران شاهد این رزمایش بودیم و خدا را شاکریم که بگوییم مرزبانی از نیروهای موفق است با ۱۵ کشور همسایه ایم ولی علی رغم توطئه های دشمنان کشوری امن داریم.

وی تصریح کرد: عشایر هم در کنار ما هستند و همه رده های نیروهای مسلح در حراست از مرزها پویا و مشرف هستیم و یکی از خوبی های این رزمایش تعامل با کشورهای همسایه بود بخوبی رزمایش اجرا و شاهد روحیه انسجام و وحدت و ایثار و دفاع مقدسی بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در این رزمایش سناریوها بخوبی و دقیق اجرا شد و از فرمانده مرزبانی کشور و همکاران، استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران و اعضای شورای تامین استان ایلام و همکاری آنها و صداوسیما و مرزنشینان در شهرستان دهلران قدر دانی می کنم.

سردار رضایی یادآور شد: از همه مرزبانان که بابصیرت مرزها را صیانت می کنند قدردانی می کنم که آرامش به کشور هدیه و فتنه ها را در مرز خنثی می کنید و استمرار روحیه و منش دفاع مقدس را در مرزبانی شاهد هستیم.

وی افزود: شما شبانه روز مرز را رصد و در کشف سلاح و مهمات و مشروبات و ضد تولید اقتصادی یا از خروج کالاهای اساسی جلوگیری می کنید و ترددهای غیر مجاز را مدیریت و گروهک های ملحد را با هوشیاری خنثی می کنید و بدون هیچ تبلیغاتی با اشرافیت اطلاعاتی خوب تعامل با مرزهای همسایه دارید و بستر برای سرمایه گذران فراهم می کنید و در کشاورزی و صنایع تبدیلی مرزبانی را با مرزنشینان همراه کرده و با شما همکاری دارند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه امنیت در عمق خاک کشور بخش مهم آن مربوط به امنیت در مرزهاست، افزود: رزمایش و تاکتیک ها خوب بود و نمادی از برنامه ها و اقدامات بود و مراکز آموزشی را در رزمایش شرکت دادید و هدف رزمایش اینکه یابد عیب ها را بر طرف یا احصا و بر اساس ماموریت ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: براساس وظایف و ماموریت مرزبانی که همانا تعاملات و همسو کردن گشت های همزمان برای مناطق مشترک مرزی که هر جغرافیایی یک ماموریت خاصی دارد و در طول سال تمرینات ادامه یابد و رزمایش های مشترک باید مدنظر باشد و مبتنی بر برآورد اطلاعاتی باشد. سردار رضایی گفت:در الکترونیک لایه های مختلف را مد نظر قرار دهید و در حوزه جسمانی خوب بود و این عملیات در یک هفته و با پنج هزار نفر اجرا کردید و این جای قدر دانی دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است