استاندار ایلام:

رزمایش اقتدار هشت با حضور پنج استان غربی کشور امیدآفرین بود

رزمایش اقتدار هشت با حضور پنج استان غربی کشور امیدآفرین بود

حسن بهرام نیا روز شنبه در جمع فرماندهان و نیروهای مرزبانی پنج استان شرکت کننده در رزمایش اقتدار هشت در دهلران، با اشاره به اجرای موفق رزمایش منطقه ای مرزبانی غرب کشور در بخش موسیان شهرستان دهلران، اظهار کرد: شاهد اجرای رزمایشی منسجم و موفق و مدیریت شده با حضور نیروهای مرزبانی بودیم.

وی افزود: این رزمایش هم به لحاظ امکانات و تجهیزات نظامی بکار گرفته شده و هم وحدت فرماندهی و انسجام یگان های عمل کننده زبانزد بود.

استاندار ایلام با تقدیر از جانشین فرمانده انتظامی کشور و فرمانده مرزبانی کشور و همچنین سردار ساجدی نیا، گفت: از فرماندهان و نیروهای مرزبانی پنج استان غربی کشور شرکت کننده در رزمایش هم قدردانی می کنم.

بهرام نیا تصریح کرد: این رزمایش نمادی از اقتدار مرزبانی بود و موجب خوشحالی دوستداران، یاس و نا امیدی دشمنان و بدخواهان نظامی اسلامی که چشم طمع و تعرض به این کشور دارند، شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید استان ایلام، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و سلامت و نیروهای نظامی و انتظامی، گفت: این رزمایش در نوع خود رزمایشی امید بخش و امید افرین بود که موجب یاس دشمنان شد.

استاندار ایلام گفت: از همه بانیان، طراح و مجری این رزمایش بزرگ و از جانشین فرمانده انتظامی کشور، فرمانده مرزبانی کشور، فرماندهان مرزبانی پنج استان شرکت کننده و مرزنشینان و عشایر که با لباس محلی خود نشان دادند هم یار و مددکار نظام و نیروهای مسلح هستند و هم در تولید نقش دارند و هم خواهان اعتلای نظام و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، قدردانی می کنم.

بهرام نیا گفت: در این رزمایش شاهد استفاده از تکنولوژی روز و وحدت فرماندهی در حین اجرا و پس از رزمایش بودیم، این رزمایش نشان از دلداگی و ولایت مداری بود که با تاسی از آرمان شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس نشات گرفته که ایستایی نداشتند و با سعه صدر و توکل بر خدا پیروز شدند.

وی افزود: در جنگ اقتصادی باید از شهدا درس بگیریم و علی رغم هجمه استکبار نباید مایوس شویم اگر این هجمه در کشورهای دیگر بود تاب آوری نداشتند و همه با همت کنند از این پیچ اقتصادی با سعه صدر عبور کنیم.

بهرام نیا در پایان از فرماندهی و پرسنل انتظامی استان که هم در اربعین و اغشاشات اخیر خوب پای کار بودند و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و سپاه و بسیج هم قدردانی کرد.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت:امروز این رزمایش خوب با اجرای موفق نیرهای مرزبانی پنج استان غرب کشور در دهلران انجام شد.

لطیف صادقی با تقدیر از فرماندهان و پرسنل مرزبانی این استان ها، تصریح کرد: امروز گوشه ای از اقتدار مرزبانان به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح حافظان انقلاب و ارزشها و مدافعان وطن و سربازان ولایت هستند و پیام این رزمایش هم اقتدار توام با ایمانی است که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جاری و ساری است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است