استاندار ایلام:

۷۷ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به دهلران تخصیص یافته است

۷۷ درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به دهلران تخصیص یافته است

دهلران-دکتر بهرام نیا  در نشست شورای اداری و دیدار با بزرگان و معتمدین شهرستان دهلران  بااشاره به سفره دو روزه به شهرستان دهلران گفت:از پروژه هایی از جمله راه های موصلاتی،تکمیل عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران،مینی ان جی ال ،ان حی ال 3100،پتروشیمی و هدایت آبگرم بازدید شد.

وی  افزود:اهم مصوبات در این نشست  از سفر ریاست جمهوری  به استان و اعتبارات شهرستانی در مجموع 357میلیارد و 600میلیون تومان بوده که 77 درصد آن محقق شده است.

وی اظهار کرد:کل پروژه های شهرستان 139 پروژه هستند که 51پروژه مربوط به سفر ریاست جمهوری با اعتبار 211میلیارد تومان و مابقی مربوط به سفرهای شهرستانی و پروژه های شهرستان می باشد.

وی گفت: در این سفر از ایستگاه پمپاژ برتش بازدید و برای تکمیل آن درهمین سفر 30میلیارد تومان اختصاص یافت.

استاندار ایلام  اجرای هدایت آبگرم از دیگر پروژه های برشمرد وگفت: 30میلیارد تومان  برای تکمیل آن تا شهریور ماه لحاظ شد.

بهرام نیاگفت:تکمیل هفت زمین چمن مصنوعی و طبیعی در شهرستان بود و تکمیل یادمان شهدای شرهانی و زیرساخت های چیلات بود و اصلاح نقاط حادثه خیز جاده نصریان و فرخ آباد و دشت عباس و خربزان بود.

وی از گلنگ زنی احداث  650 واحد نهضت ملی مسکن در این سفر خبرداد و افزود: تعیین تکلیف یگ هزار و 362 قطعه زمین طایفه کاید خورده که به انها واگذار و در قالب خود مالکی با استفاده از تسهیلات ساخت و ساز کنند.

وی با اشاره به بازدید از پروژه های نفت و گاز افزود: مدیران انها موظف به جذب و بکارگیری جوانان دهلران هستند و اقلام و کالا و تجهیزات ومواد غذایی از استان خریداری و از طرفی کلیه پیمانکاران حساب های شرکت ها را به بانک های استان منتقل کنند.

بهرام نیا افزود:فرماندار ویژه شهرستان و ادارات مستقر در شهرستان ناظر بر این موضوع هستند.وی یاداور شد: ایلام نگین تورم در کشور بود و با استقرار دولت جدید به رتبه ۱۹ رسیده و ۴ رتبه پایین آمده و این نشان از کار و تلاش دولت در استان است.

وی افزود: در بازدید از  مصلی نماز جمعه دهلران  ۷ میلیارد تومان به ان اختصاص یافت  که شامل  ۵ میلیارد تومان از محل نفت و ۲ میلیارد تومان  از بودجه تملک دارایی ها است.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به مطالبه بانوان برای یک مکان اجرای برنامه های فرهنگی گفت: پارک بانوان در شهرستان بستر خوبی برای فعالیت بانوان است.

لطیف صادقی افزود: برای مجتمع ارشاد اعتبار خوبی اختصاص یافته که در مراسمات فرهنگی مدیریت بانوان در شهرستان بکار گیری شده و استفاده شده است.

وی دستاوردهای سفر دو روزه استاندار و معاونین و مدیران کل را گامی در جهت پیشرفت و گره گشایی از مشکلات ذکر کرد و افزود: در آینده نزدیک مصوبات واعتبارات این سفر موجب تسریع در مشکلات پروژه ها خواهد شد.

وی این سفر را پر برکت ذکر کرد وافزود:از نگاه ویژه و مثبت استاندار و معاونین در این سفر به شهرستان قدردانی می کنم.

امام جمعه دهلران هم  از پاسخگویی استاندار و مدیران به مطالبات مردم قدر دانی و افزود: کارگروه ویژه برای رفع مشکلات شهرستان تشکیل شود و هر سه ماه یک بار جلسه تشکیل دهد.

موسوی  گفت: توجه به یادمانها و عدم اداره اوقاف و قاضی تعزیرات و توجه به بهداشت و جوانان و هیات های مذهبی از دیگر مطالبات است .

امام جمعه دهلران گفت: سفر استاندار به دهلران از استثنایی ترین سفرهای مسئولان استانی بوده که شش ماه دیگر مردم ثمرات و دستاوردهای این سفر را خواهند دی

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است