نشست با دهیاران

نشست فرماندار ویژه دهلران و مدیر عامل پست بانک استان با دهیاران

نشست فرماندار ویژه دهلران و مدیر عامل پست بانک استان با دهیاران

دکتر صادقی به خدمات پست بانک در روستاها اشاره و افزود:این مهم موجب تسریع در ارائه خدمات و دسترسی سریع مردم به خدمات بانکی می شود.

وی خدمات باجه ای و عابر بانک پست بانک در روستاها را ارزشمند دانست و گفت:باید تلاش شود این خدمات به سایر روستاها هم گسترش یابد.

فرماندار ویژه دهلران به دستاوردها و خدمات دولت در همه حوزه ها اشاره و اظهار کرد:همه با هم در جهاد تبیین همت کنیم و خدمات و اقدامات دولت را به مردم بیان کنید.

دکتر صادفی به خدمات دولت در دورترین روستاها اشاره و افزود:خوشبختانه در زمینه مقاوم سازی روستاها و تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان اقدامات موثری شده استوی به ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف اشاره و افزود:کاستی هایی هم هست که ما پیگیر هستیم رفع شود و اولویت بندی مشکلات در روستاها مهم است.

فرماندار ویژه دهلران به سرمایه گذاری های دولت در شهرستان اشاره و گفت:باید واقعیات را برای مردم و جوانان بیان کرد.

مدیر عامل پست بانک استان گفت:تسهیلات روستایی واشتغال و فرزنداوری و تمامی خدمات در پست بانک ارائه می شود.

وی گفت:در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته دوهزار ۲۵ پروند با ۲۴۱ میلیارد تومان در استان داشته ایم و ۶۱میلیارد تسهیلات در شعبه دهلران پرداخت شد.

 وی به فعال بودن ۶۴۶ دستگاه پز در دهلران اشاره و گفت:۲۷۲۷ نفر از همراه بتنک بانک پست بانک در دهلران بهره مند هستند.

وی به ۵خودپرداز در دهلران که ۴ خود پرداز انها روستایی هستنداشاره و افزود:۲۳ هزار تراکنش روستایی اسفندماه در پست بانک های دهلران انجام شد و از طرفی ۹ باجه روستا در دهلران خدمات بانکی ارائه می شود

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است