فرماندار ویژه دهلران

حضور روحانیت در جبهه ها و پشتیبانی خانواده ها از رزمندگان از ویژگی های بارز دفاع مقدس در استان ایلام است

حضور روحانیت در جبهه ها و پشتیبانی خانواده ها از رزمندگان از ویژگی های بارز دفاع مقدس در استان ایلام است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران به نقش روحانیت استان ایلام در دفاع مقدس و بویژه آیت الله حیدری ایلامی و حجت الاسلام شهید علی مومنی اشاره و افزود:مردم ایلام در کنار رزمنده ها ایستادند و این تفاوت ویژه مردم این استان در دفاع مقدس است وضمن حضور مردان در جبهه ها زنان و فرزندان انها نیز پشتیبان رزمندگان بودند و نقش آفرینی کردند.

فرماندار ویژه دهلران به سوابق و عملیات های دفاع مقدس در دهلران اشاره و گفت:این مقاومت وایستادگی و از خودگذشتگی موجب شد دشمن علی رغم حمایت همه جانبه متحمل شکست شود.

دکتر صادقی اظهار کرد:امروز قدرت دفاعی ما حرف اول می زند و این حاصل خون شهدا و مجاهدت مردم و رزمندگان است و این را باید به جوانان بگویم وانتقال این فرهنگ متعالی دفاع مقدس و ایثار و شهادت می تواند از جوانان ما که امروز  دشمن درفضای مجازی و در درون خانه ها آنها را تهدید می کند مصون نگه دارد.

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام هم با گرامیداشت سوم خرداد گفت:روحانیت قبل از انقلاب و در انقلاب و دفاع مقدس در خط مقدم بودند.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی افزود:استان ایلام با معدود روحانیتی که داشت ۱۳ شهید روحانی تقدیم انقلاب و ارزشها کرد و این نشان از حضور روحانیت در همه صحنه ها و حتی نثار جان خود برای دفاع از انقلاب و ارزشهاست.

وی اظهار کرد:حوزه های علمیه ما حوزه های انقلابی و جهادی است و این از خصوصیات برجسته حوزه هاست و شهید حجت الاسلام والمسلمین  علی مومنی از روحانیت شهدای دهلران است و در خانواده ای مومن و مذهبی پرورش یافت و مطالبه خانواده این شهید این است که سنگر روحانیت را در حوزه های علمیه پر کنید.

حاج آقا تفویضی سخنران مراسم سوم خرداد در دهلران هم با گرامیداشت سوم خرداد گفت:فاتحان خرمشهر و شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار هستند.

وی با اشاره به اینکه تکلیف ما در میدان نبرد و مبارزه امروزی روشن است افزود:رزمندگان اسلام در مقابل دشمن حماسه افرینی کردند که در تاریخ ماندگار است و نام شهدا یرای همیشه ماندگار می باشد.

تفویضی افزود:شهید حجت الاسلام و المسلمین  علی مومنی علی رغم سن کم ولی در جبهه ها نقش آفرینی کرد وایثار وفداکاری وی در اذهان ماندگار است.

وی تاکید کرد: دشمن در مقابل بصیرت ملت ما کم آورده است و باید امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنیم.

سخنران مراسم سوم خرداد در دهلران افزود: ۴۰ سال از جنگ گذشته و بهترین روش ادامه راه شهدا اینکه طبق آیات الهی شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می خورندو از این فضلیت و برتری و مقام خوشحالند و پیروزی و رسیدن به قله های فتخار ادامه راه شهداست و ما همچنان در مقابل دشمن ایستاده ایم و این تکلیف ماست و امروز سلاح دفاع ما در مقابل دشمن متفاوت است.

پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه های سالروز آزد سازی خرمشهر در دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است