جشن نسیم مهر

جشن نسیم مهر در حمایت از زندانیان غیر عمد

جشن نسیم مهر در حمایت از زندانیان غیر عمد

فرماندار ویژه دهلران هم با تقدیر از بانیان و خیرین و تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت:برای کمک به زندانیان غیر عمد علاوه بر این برنامه باید درب خانه ها هم رفت و کمک جذب کرد چون اهمیت و ارزش کار بالاست .

دکتر صادقی به وظایف همه در قبال هم نوعان خود اشاره و گفت:نجات یک زندانی که مرتکب یک جرم غیر عمد شده به دست خیرین میسر است و اجتماع عزیزان کاری بزرگ است چون برای هدفی بزرگ گرد هم آمده ایم.

وی به نقش خیرین در همه امورات برای حل وفصل مشکلات و گره گشایی از مشکلات مردم اشاره و افزود:در زمینه کمک به نیازمندان و زندانیان غیر عمد باید فرهنگ سازی کرد.

فرماندار ویژه دهلران به اجر معنوی کمک مردم در امورات خیر اشاره و گفت:خداوند در مقابل کار خیر شما بی شک به هر نحوی یاری خواهد کرد و در جایی که فکرش را نمی کنید جبران می کند.

امام جمعه دهلران گفت:اجتماع انفاق کنندگان در میلاد با سعادت امام رضا(ع) نشان از اعتقادات درونی و سعادت در خدمت به هم نوع است.

موسوی افزود:شما به جهت انفاق در ذهن مردم ماندگار هستید و باید قدر این خصلت و موهبت را بدانیدوی به خصلت انفاق کنندگان اشاره و افزود:کمک شما می تواند منجر به نجات یک فرد گرفتار جرم غیر عمد شود و خانواده ای را نجات دهد

وی از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان هم قدردانی کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است