بازدید فرماندار از زیرساخت های شهر

فرماندار دهلران راهی شهر شد تا از وضعیت زیرساخت ها با توجه به احتمال بارش های شدید و توفان باخبر شود

فرماندار دهلران راهی شهر شد تا از وضعیت زیرساخت ها با توجه به احتمال بارش های شدید و توفان باخبر شود

مهندس عسگری در ابتدا از معابر آبگیر،مسیل ها،پل ها و سیل بندها در مسیر رودخانه های فصلی بازدید کرد.

وی در این بازدید به شهردار دهلران دستور داد در خصوص تدابیر لازم برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی  آمادگی کامل داشته باشد.

فرماندار دهلران همچنین با توجه به مصوبات سه جلسه ستاد بحران شهرستان از وضعیت شهر و نحوه اجرای مصوبات بازدید میدانی از شهر نمود و نتیجه مصوبات را بصورت عملیاتی در راستای جلوگیری از سیل و آبگرفتگی در شهر ارزیابی کرد.

وی همچنین از مسیرهای ارتباطی دهلران ورودخانه میمه و دویرج بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و موضوعات سد دویرج و رودخانه میمه قرار گرفت.

فرماندار دهلران بر حسب ضرورت از برخی روستاها نیز برای بررسی وضعیت بارندگی ها بازدید داشت و در تماس تلفنی با اعضای ستاد بحران شهرستان توصیه و پیگیری ها لازم راانجام داد.

عسگری در سه جلسه ستاد بحران شهرستان از اعضای ستاد بحران خواسته تا پایان بارندگی ها پای کار باشند و آمادگی لازم برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی مد نظر قرار دهند.

وی همچنین در تماس تلفنی با بخشداران از آنها خواست تدابیر لازم وپیشگیری ها برای احتمال سیل و توفان در بخش ها و شهرها در دستور کار قرار دهند و از راهداری شهرستان خواست در مسیرهای ارتباطی شهرستان حضوری فعال برای هرگونه احتمال مسدودی در تردد یا ریزش ها داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است