فرماندار دهلران

محورهای دهلران به مهران و آبدانان بازگشایی شد

محورهای دهلران به مهران و آبدانان بازگشایی شد

مجید عسگری  اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده،پلیس راه ،نیروی انتظامی ، سپاه و اعضای ستاد بحران شهرستان تردد در این مسیر از سر گرفته شد.

وی با اشاره به بروز سیلاب و عبور آب از روی پل میمه و قطع شدن تردد از روی این پل بمدت چهار ساعت   افزود:با پای کار بودن همه اعضای ستاد بحران و حمل  بخشی از موانع تخریب روی پل با هوابرش و لودر بعد از دو ساعت کار و تلاش تردد در آن برقرار شد.

فرماندار دهلران اضافه کرد با توجه به ادامه بارش در امشب و فردا و احتمال سیل مجدد در رودخانه میمه و عبور آب از روی پل تمهیدات لازم توسط پلیس راه  و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مسدود کردن ان از امشب برنامه ریزی شده است .

عسگری گفت: در صورت نیاز آمادگی لازم توسط راهداری شهرستان برای مسدود کردن پل میمه وجود دارد و در صورت ادامه بارش ها در شب و طغیان رودخانه اقدام به مسدود این مسیر خواهیم کرد.

وی از ساعت 19 تردد در مسیر انجام و ماشین های دو طرف این پل به مسیرها خود ادامه دادند.

رئیس ستاد بحران دهلران از مردم  خواست با توجه به حجم بارش ها در امشب و فردا از تردد غیر ضرور در مسیرهای ارتباطی شهرستان خود داری و از استقرار در مسیر رودخانه ها و تماشای سیلاب به جد خود داری کنند.

عسگری با تقدیر از همه اعضای ستاد بحران شهرستان  گفت: با توجه به کاهش حجم سیلاب در رودخانه های فصلی مسیر دهلران به  آبدانان تردد در محور دهلران به مورموری و ابدانان نیز برقرار شد.

نیروی انتظامی و پلیس راه و راهداری و سپاه و اعضای ستاد بحران دهلران در بازگشایی مسیر دهلران به مهران سنگ تمام گذاشتند و در زیر باران ساعت ها مشغول کار و فعالیت بودند تا موانع تردد رفع و تردد در مسیر جریان پیدا کرد و فرماندار دهلران هم بصورت لحظه ای در منطقه حضور داشت و هماهنگی و پیگیری ها را انجام داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است