استاندار ایلام

بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای زیرساخت های اربعین در دهلران هزینه می شود

بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای زیرساخت های اربعین در دهلران هزینه می شود

 

 

 

 

 

 حسن بهرام نیا و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری ایلام روز جمعه با حضور امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان دهلران از سایت جدید اربعین حسینی در این شهرستان بازدید کردند.

استاندار ایلام در جریان این بازدید، با بیان اینکه این سایت در وسعت ۳.۵ هکتار طراحی شده و تسطیح بستر انجام گرفته است، افزود: کار محوطه سازی، نورپردازی، احداث نماز خانه و دفتر مدیریت از دیگر اقدامات در این سایت است.

وی با اشاره به اینکه مجوزهای انشعابات آب و برق این سایت صادر و اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است، تصریح کرد: احداث سرویس های بهداشتی شامل ۲۰ چشمه و ۴ سرویس حمام در سطح ۱۵۰ متر مربع نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۲۴میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می شود، تصریح کرد: در مجموع بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای پروژه های اربعین در شهرستان دهلران هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیران استان بر این است که شرایط تسهیل در تردد و رفاه زوار در استان فراهم شود، گفت: دهلران یکی از کانون های تردد زوار اربعین به سمت مرز مهران است و در این زمینه نیز نگاه ویژه ای به این شهرستان در راستای توجه به زیرساخت ها خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه اقدامات فوری برای تکمیل زیرساخت های سایت جدید اربعین در دست اقدام است، تصریح کرد: تا اربعین همه زیرساخت هلی این سایت، برای استقبال از زائران فراهم می شود.

لطیف صادقی با تقدیر از حسن توجه استاندار ایلام به شهرستان دهلران، یادآور شد: دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای تکمیل زیرساخت های این سایت پای کار هستند که جای تقدیر دارد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام و مرز مهران هرسال با تردد بیش از ۶۰ درصد زوار اربعین حسینی یکی از اصلی ترین کانون های تردد در ایام اربعین است.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است