نشست هم اندبشی مسئولان دهلران با جوانان شهرستان

نشست هم اندیشی جونان و مسئولان در دهلران

نشست هم اندیشی جونان و مسئولان در دهلران

امام جمعه دهلران

در این نشست با اشاره جایگاه ویژه جوانان در آموزه های دینی گفت: نقش جوانان در دفاع مقدس و بعد از آن برجسته است و این قشر نیازمند نگاه ویژه هستند.

حجت الاسلام موسوی بر لزوم برنامه ریزی توسط جوانان برای بهره گیری از این فرصت جوانی در راستای خود سازی و تهذیب نفس گفت:شما در قبال کارگزاران نظام و کارگزاران نظام نیز در مقابل هم وظایفی دارند و تلاش  جهت ایجاد اشتغال،ازدواج،مسکن،فضاهای تفریحی،عمران شهری از مطالبات جدی است.فرماندار ویژه دهلران در این نشست با تقدیر از حضور جوانان و نوجوانان گفت:بهره گیری از نظرات و پیشنهادات  جوانان و نوجوانان و راهکارهای انان برای توسعه شهرستان را به گوش جان می شنویم.

دکتر صادقی به مزایای فرمانداری ویژه و برخورداری شهرستان از مزایای نفت و گاز اشاره و افزود:شهرستان دهلران از مزایای مسئولیت های اجتماعی نفت برخوردار است و امروز بسیاری از  روستاها ی شهرستان از این اعتبار برخوردار شده اند.

وی به  سرمایه گذاری های ۱۵۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه نفت و گاز اشاره و گفت:تا کنون بیش از ۵۰ درصد این اعتبار هزینه شده و برای پتروشیمی دهلران با ۵۵ درصد پیشرفت ۱۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده است و پتروشیمی دهلران تکمیل خواهد شد و رفع مشکلات آن در دستور کار مسئولان می باشد.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به این بیان مقام معظم رهبری که مدیران باید مسئله محور باشند اظهار کرد: ایجاد تفرجگاه برای مردم دهلران یکی از ضرورتهاست که در این راستا پارک جنگلی آبگرم،تفرجگاه گلبهار،سکوهای تفریحی مسیر ابگرم و روشنایی آن و مسیر جاده دسترسی و فضاهای سبز شهری  در دستور کار است.وی به مشکلات ابگرم و هدایت آن اشاره و گفت:در بحث آبگرم ۸۵ درصد عملیات اجرایی انجام شده و دولت و استاندار محترم این مهم را بخوبی مورد عنایت قرار داده اند.

وی گفت: در حوزه اشتغال جوانان در دهلران و بخصوص در سال گذشته با توجه به آمارها و سامانه کاریابی در راستای جذب نیروهای بومی بخوبی اقدام شد اگر چه امسال با مشکلاتی که برای پتروشیمی پیش امد مشکلاتی برای اشتغال ایجاد شد ولی با توجه به جلسه اخیری که انجام شده امیدواریم پتروشیمی فعال شود.

صادقی در خصوص چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک گفت: چندین قطعه از این مسیر به پیمانکار واگذار شده و قرارگاه خاتم هم مشغول بکار است و در مسیر دهلران به مهران هم تعریض پل ها با ۲۶میلیارد تومان و همچنین حذف نقاط حادثه خیز نصریان بطول چهار کیلومتر در حال اجراست و شش پیمانکار در مسیر دهلران به اندیمشک و مهران مشغول فعالیت راه سازی هستند.

وی به مشکلات مسکن مهر و تلاش ها برای تامین زیرساخت های آن خبرداد و گفت:طرح نهضت ملی مسکن در دهلران در قالب ویلایی در دستور کار است و یک سایت ۶۳ هکتاری برای این منظوردر نظر گرفته شده و تامین زیرساخت ها در دستور کار است.

در این نشست جوانان و نوجوانان نیز نطرات و پیشنهادات خود در حوزه عمران شهری،تفرجگاه برای مردم،اشتغال،مسکن،مشکلات ابگرم وبهداشت و درمان بیان کردند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است