معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام

تکمیل فضاهای آموزشی خیرساز دستور کار امسال نوسازی مدارس است

تکمیل فضاهای آموزشی خیرساز دستور کار امسال نوسازی مدارس است

جلال حمره در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان دهلران  گفت: برای این منظور 10 هزار میلیارد ریال توسط سازمان نوسازی مدارس کشور در نظر گرفته شده است.


وی افزود: با این اعتبار ملی کار تکمیل فضاهای آموزشی که خیرین در سال جاری شروع کنند به اتمام می رسد.


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان از خیرین خواست همت کنند تا کار احداث فضاهای اموزشی در سطح استان رونق بیشتری بگیرند و بتوانند از این اعتبار برای تکمیل آنها بهره مند شوند.


حمره به مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در امر مدرسه سازی استان اشاره و گفت: یک سوم فضاهای آموزشی استان به همت خیرین ساخته می شود و خیرین بالاتر از 50 درصد در ساخت و سازمدارس مشارکت دارند.


وی با اشاره به برگزاری 14جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان افزود: در این جشنواره ها خیرین 180میلیارد ریال برای ساخت مدارس کمک کرده اند که از این محل کار احداث 14 فضای آموزشی در استان شروع و یا در دست اقدام می باشد.


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان گفت: در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به دهلران اعتبار برای ساخت یک مدرسه 10 کلاسه با اعتبار 32 میلیارد ریال،احدث سه فضای ورزشی با اعتبار12میلیارد ریال و 15میلیارد ریال برای تاسیسات سرمایشی و گرمایشی مدارس اختصاص یافت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است