فرماندار ویژه دهلران

انتخابات اتکا به آراء عمومی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است

انتخابات اتکا به آراء عمومی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است

لطیف صادقی در نشست شورای اداری دهلران با محوریت برنامه های هفته بسیج  گفت:سالانه بطور میانگین یک انتخابات در کشور برگزار می شود

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف وزارت کشور است افزود: تبلور این مهم در هیات های اجرایی است که از میان اقشار مختلف مردم و همه گروه ها وطوایف انتخاب می شوند و از میان ۳۰ نفر معتمد با رای آنها هشت نفر بعنوان هیات اجرایی در این شهرستان بعنوان مرکز حوزه انتخابیه  انتخاب شدند.

فرماندار ویژه دهلران  به روند بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی اشاره و افزود:مشارکت پرشور مردم در انتخابات محور اصلی می باشد وامروز ما با قشرهای مختلف مردم شهرستان جلساتی در راستای تشویق و ترغیب آنها در انتخابات برگزار می کنیم و از مدیران می خواهیم در امر تامین امکانات برای ستاد انتخابات شهرستان نهایت همکاری داشته باشند.

صادقی بسیج را یادگار امام راحل ذکر کرد و گفت:بسیج در همه صحنه های ارزشی و دفاع از انقلاب و ولایت پیشگام است و یک الگو می باشد و شهید سلیمانی که نماد مقاومت در جهان است حاصل همین تفکر بسیج می باشد که امروز برای همه ما شهید سلیمانی یک مکتب می باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور در آینده به استان ایلام گفت: این سفر برای شهرستان دستاوردهای خوبی خواهد داشت و قطعا باعث ایجاد امید و تسریع در روند اجرای پروژه ها می شود.

فرماندار ویژه دهلران از حضورگسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین هم قدردانی کرد.

نعمت اله حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم بر هرچه باشکوه برگزاری انتخابات و عدم تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی توسط مدیران شهرستان تاکید کرد و گفت:همه دست اندرکاران انتخابات وظیفه زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برعهده دارند.
امام جمعه دهلران با تبریک پیشاپیش هفته بسیج گفت:گرامیداشت این هفته با توجه به سوابق مردم دهلران دردفاع مقدس و تبیین دستاوردهای آن برای نسل جوان یک ضرورت می باشد.

 حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود:دو کارگروه نیاز است یکی کارگروه تخصصی بررسی وضعیت شهری و کارگروه کشاورزی در شهرستان که باید امورات مربوطه را با جدیت دنبال کنند.

 وی انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم برشمرد و بر ضرورت مشارکت مردم تاکید کرد و افزود:ضمن رعایت قانون و مقررات، نامزدها انتخابات مجلس شورای اسلامی هم باید اخلاق مداری و قانون را در تبلیغات ها رعایت کنند.

امام جمعه دهلران توجه به عفاف و حجاب،نظارت بر بازار و کارنانوایی ها را از ضروریات برشمرد و گفت:انتظار داریم استاندار محترم در خصوص توجه به ایستگاه پمپاژ برتش،هدایت ابگرم و استقرارنمایندگی اوقاف در شهرستان عنایت ویژه کنند.

فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک پیشاپیش هفته بسیج گفت:در این هفته برنامه های متنوعی در خصوص تبیین تفکر بسیج،خدمات دهی به مردم،یادواره های شهدا و برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

سرهنگ علی مرعزاری با اشاره به چهل و چهارمین سال تشکیل بسیج افزود: بسیج نیروی کارامد در همه عرصه هاست و تا به امروز به نقش خود بخوبی عمل کرده و تفکر بسیج فراتر از مرزها رفته و نقش آفرینی می کند.

وی به وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم غزه اشاره و افزود:مدعیان دروغ حقوق بشر الان کجا هستند که این همه کشتار و کودک کشی را نمی بینند و کسی هم نیست که انها را وادار کند تا این مردم مظلوم اینگونه مورد ظلم و ستم و کشتار بی رحمانه قرار نگیرند ولی ما بعنوان مسلمان وظیفه داریم از این مردم مظلوم دفاع کنیم و شاهد تفکر بسیج در فلسطین هستیم و این تفکر بخوبی در مقابل ظالمان ایستاده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است